שושן 1 צחור
New member
חדשה עם שאלות
הי. בוקר טוב! בשבוע שעבר כתבתי כאן שיש חשד לאנדו' בדרגה קלה אצלי. החשד הזה הועלה לפני כשנה וכיום אני די משוכנעת בזה... אתמול קראתי מאמר על אנדו', בעיקר את החלק הנוגע לאנדו' ואי-פריון, ויצאתי מדוכדכת למדי... האם אנדו' שמוגדר קל עלול לפגוע באיכות הביציות? האם יש משהו שאפשר לעשות בקשר לזה? ועוד משהו - במעקבי זקיקים נמצא אצלי לעיתים קרובות "ממצא היפואקוגני". זה קשור לאנדו'? סליחה שאני מעמיסה עליכן בשאלות........
הי. בוקר טוב! בשבוע שעבר כתבתי כאן שיש חשד לאנדו' בדרגה קלה אצלי. החשד הזה הועלה לפני כשנה וכיום אני די משוכנעת בזה... אתמול קראתי מאמר על אנדו', בעיקר את החלק הנוגע לאנדו' ואי-פריון, ויצאתי מדוכדכת למדי... האם אנדו' שמוגדר קל עלול לפגוע באיכות הביציות? האם יש משהו שאפשר לעשות בקשר לזה? ועוד משהו - במעקבי זקיקים נמצא אצלי לעיתים קרובות "ממצא היפואקוגני". זה קשור לאנדו'? סליחה שאני מעמיסה עליכן בשאלות........