חדשה עם שאלות

חדשה עם שאלות

הי. בוקר טוב! בשבוע שעבר כתבתי כאן שיש חשד לאנדו' בדרגה קלה אצלי. החשד הזה הועלה לפני כשנה וכיום אני די משוכנעת בזה... אתמול קראתי מאמר על אנדו', בעיקר את החלק הנוגע לאנדו' ואי-פריון, ויצאתי מדוכדכת למדי... האם אנדו' שמוגדר קל עלול לפגוע באיכות הביציות? האם יש משהו שאפשר לעשות בקשר לזה? ועוד משהו - במעקבי זקיקים נמצא אצלי לעיתים קרובות "ממצא היפואקוגני". זה קשור לאנדו'? סליחה שאני מעמיסה עליכן בשאלות........
 

זואילי

New member
הי שושן

את שואלת שאלה שלנו בטח אין עליה תשובה. לצערי ניתן לבדוק את זה רק תחת מיקרוסקופ, מה שאומר הפרייה חוץ גופית. כי זו הדרך להסתכל על הביציות. וגם אז, צריך לחקור ולשלול כל מיני גורמים שיכולים לפגוע באיכות, אפילו התרופות עצמן של הפרוטוקול. אל תשכחי שחלק נכבד מהאנדואיות בדרגות מחלה שונות מהקל לכבד מצליחות להרות מביציותיהן. בין אם ספונטני ובין אם בטיפולים.
 
הרגעת אותי קצת...

אני בטיפול אצל מומחה פוריות מעולה. יעצתן לי לפנות אל מרפאת אנדו' בתה"ש. אם הכיוון שאני חותרת אליו הוא בעיקר השגת הריון (ומהרררררר!) זה יכול לתרום לי?
 

זואילי

New member
זה יתרום לך אם תתגלי כאנדואית

כי לפחות תהיי במעקב על זה. ואז גם תוכלי "לטפל" באנדו אחרי ההריון ובין לבין. וזה בהנחה שתרצי להיות בדיכויים בשלב כזה או אחר.
 
למעלה