חג שמח!

א גוט יומטייב +
- "זרקור"


חג שמייח! בהמשך לפסח שעבר - בעצם התחלפו פה רבים מהכותבים, אז אולי עלי להציג את עצמי/את הבלוג שוב. אבל אין לי כוח, אפפוני חמרמורות.
זה מה שקורה כשמסננים את כל ערכי הסדר ומשאירים רק את היין, והרבה כוסות הימנו.

בקיצור, הנכם מוזמנים לקרוא את הסיפור בהמשכים '[URL='http://blog.tapuz.co.il/zarcor']זרקור[/URL]'. כן, הומאז' לשבועון שפעם הגיע בשחור-לבן-כתום-מחליא ורבקה שזורי ספרה בו על איך כבסו בילדותה ועל האגס הראשון שאכלה.
'[URL='http://blog.tapuz.co.il/zarcor']זרקור[/URL]' שלי מאכלס חרדים, חרדים בע"כ ודתל"שים. כולם תקועים במלון חביב בחו"ל שהוכשר לפסח. הם לא יצאו ממנו ללא פגע, מובטח לכם.

לנוחותכם, הפרק הראשון כאן.


אז חג שמח, תשתו הרבה יין ומים ו-RC קולה כשרה לפסח.
 
ניסיתי להיזכר מה שותים החרדים בימינו

כי טמפו בטח הוכרז כמפגע סביבתי באיזשהו שלב.
וגם קריסטל, לא?

בכל אופן, פרק י"ב פורסם, כל הקהל הקדוש מוזמן!
 
קראתי והגבתי

מקסים !!!!

אני הייתי יותר טיפוס של יתד שלנו.. ולא זרקור
הדור הצעיר...
 
למעלה