חג סוכות שמח לכול קוראי הפורום ! אבל למה , למה החג יצא לנו בדיוק על יום שבת ? לא היה יותר נכון לנתב את החג נגיד .... ליום חמישי או לחילופין ביום ראשון ? האאאאאאאאאאאאא ? תגידו ? שבת שלום יהונתן 38 .
בתור נציגת אבודי הבנקים אני מעזה להציץ פה לשניה ולענות לך ש....... נכון שהפסדנו יום חופש... אבל חוה"מ נפרש ע"פ כל השבוע... יודע מה זה עבורי חצי יום עבודה למשך שבוע שלם? ולאחריו........ הממממ לאחריו 3 שבועות של גן העדן הקסום חג שמח לך ולמשפחתך אוהבת קצפת~