חג פורים שמח
והצלחה במכירות

HayaBee

New member
הצעה פורימית - הביאו תמונות ילדות של תחפושות

טוב, זה לא בדיוק נושא הפורום אבל יהיה נחמד אם תשתפו פעולה ונחגוג על העבר.אלא אם כן תרצו להביא משהו עכשווי. רצוי תמונות מימי הילדות של תחפושות פורים, יכול להיות גם משהו נחמד שראיתם, תחפושת מענינת שצילמתם, ילד , נכד, שכן הכי כייף לראות אתכם בילדותכם. מצאתי תמונה עתיקה מגיל 10 לדעתי, בתחפושת של יפנית, היה זה חלוק שחור עם רקמות מדהימות בחוטי משי מבריקים וצבעים חזקים, אז צלמו בשחור לבן והוסיפו קצת צבע על התמונה אחרי הדפסתה, הצבעים נעלמו עם השנים וזה מה שנשאר, ילדה בת 10 בתחפושת בשחור לבן. התמונה צולמה אצל קאולי הצלם, זוכרת את הסטודיו כמו היום, הסטודיו היה באותו בנין בו גרתי בקומה 3 והוא היה בקומה 1, שכן צלם. במהלך השנים זה בדיוק המקום שם התרבו הצלמים וחנויות הצילום, רחוב אלנבי ליד הים.
 

HayaBee

New member
חג פורים שמח ../images/Emo148.gif והצלחה במכירות ../images/Emo70.gif ../images/Emo149.gif

 

HayaBee

New member
../images/Emo140.gif בדיחה פורימית

אשה בשם רותי נפטרה בצעירותה. כמו בסיפורים, היא עולה מעלה, אל האור. ואז היא פונה לאלוהים ואומרת לו "לא מגיע לי למות. אני אשה טובה, אמא טובה, אחסר להם שם למטה". אלוהים מתרצה ונותן לה עוד 30 שנות חיים. כשהיא מתעוררת היא זוכרת את זה ואומרת שבשביל 30 שנים שווה להשקיע. נכנסת לבית חולים ועושה שיפוץ כללי: מתיחת פנים, הקטנת אף, הגבהת חזה, שאיבת שומן וכך הלאה. יוצאת מבית החולים, וביציאה פוגעת בה מכונית והורגת אותה. שוב, עולה לשמים ואומרת "אלוהים, אבל אמרת לי 30 שנים" יוצאת בת קול ואומרת "רותי, לא הכרתי אותך"
 

HayaBee

New member
ועוד אחת בענין אחר ../images/Emo140.gif

זקנה נכנסת לבית מרקחת ושואלת את הרוקח : "סליחה, יש לכם כדורים נגד עצירות?" עונה הרוקח: "בוודאי גברתי!" הזקנה: "סליחה, יש לכם כדורי שינה?" הרוקח: "בוודאי גברתי!" הזקנה: "סליחה, יש לכם חיתולים למבוגרים?" "בוודאי גברתי!" "מקל סבא?" "כמובן גברתי!" "מים לחיטוי תותבות?" "בוודאי" "סיר לילה?" "כמובן" "מכשיר למדידת לחץ דם?" "בוודאי גברתי!" "יש לכם חומר ל...." הרוקח: "רגע.... רגע.... תעצרי .למה את שואלת כל כך הרבה שאלות?" הזקנה: "כי ארתור החבר שלי הוא בן 85 ואנחנו מתחתנים בעוד שבועיים. רצינו לדעת אם אפשר להשאיר אצלכם רשימת מתנות לחתונה."
 

HayaBee

New member
הזמנת פיצה נוסח 2020

הזמנת פיצה נוסח 2020 טלפונאית: תודה שהתקשרת לפיצה האט. אתה מעוניין שארשום את הזמנתך? לקוח: "הלו, אפשר להזמין..." טלפונאית: "אפשר לקבל בבקשה את מספר הכרטיס הרב-תכליתי שלך?" לקוח: "הממ... רק שניה... המספר הוא 6102099998-95-59610." טלפונאית: "תודה... אתה... מר רוזנשטיין ואתה מתקשר מרעננה, הרצל 101, מספר הטלפון שלך הוא 09-955555, המספר בעבודה הוא 03-899999, והסלולרי הוא 067-544444. האם אתה מעוניין שהמשלוח יהיה לרעננה, הרצל 101 ?" לקוח: "כן... איך יש לך את כל מספרי הטלפון שלי?" טלפונאית: "אנחנו מחוברים למערכת המחשב, אדוני." לקוח: "אפשר להזמין בבקשה פיצת מאכלי ים..." טלפונאית: "זה לא יהיה רעיון טוב, אדוני." לקוח: "למה?" טלפונאית: "לפי הרישומים הרפואיים שלך, יש לך לחץ דם גבוה וגם רמת כולסטרול גבוהה, אדוני ." לקוח: "מה?... אז על מה את ממליצה אם כך?" טלפונאית: "תנסה פיצת פולי סויה דלת שומן. אתה תאהב אותה." לקוח: "על סמך מה את אומרת את זה?" טלפונאית: "בשבוע שעבר שאלת בספריה הציבורית ספר ששמו 'תבשילים מפולי סויה '." לקוח : "בסדר... אני מוותר... תרשמי בבקשה 3 פיצות משפחתיות כאלה . כמה זה יעלה לי ?" טלפונאית: "זה בהחלט יספיק למשפחתך בת 10 הנפשות, הסכום הוא 123 ש"ח ." לקוח: "אפשר לשלם בכרטיס אשראי?" טלפונאית: "אני מצטערת אבל אתה חייב לשלם במזומן, אדוני. כרטיס האשראי שלך חרג מהתקרה ואתה חייב לבנק 9875.35 ש"ח מאז אוקטובר שנה שעברה... וזה עוד לא כולל את התשלום האחרון של המשכנתא על הבית שלך לקוח: "אני מניח שאני צריך לקפוץ לכספומט ולמשוך קצת מזומנים לפני שהשליח יגיע ." טלפונאית: "אתה לא תוכל לעשות את זה, אדוני. לפי הרישומים הגעת לתקרת המשיכה היומית ." לקוח: "לא חשוב... רק תשלחי בבקשה את הפיצות, אני כבר אדאג לכסף מזומן. מתי יגיע המשלוח ?" טלפונאית : "בערך 45 דקות, אדוני, אבל אם אתה לא מעוניין לחכות אתה יכול לבוא לקחת בעצמך עם האופנוע ..." לקוח: "מה... לכל השדים ..." טלפונאית: "לפי מה שרשום במחשב יש לך הארלי... מספר רישוי 23-374-09..." לקוח: "כסססמממ..." טלפונאית: "עדיף שלא תנבל את הפה, אדוני. תזכור שב - 15.6.84 הורשעת על ניבול פה לשוטר במילוי תפקידו ..." לקוח: (חסר מילים) טלפונאית: "עוד משהו אדוני?" לקוח: "לא... זה הכל, דרך אגב... אני מקבל 3 בקבוקים של פפסי כפי שהובטח בפרסומת ?" טלפונאית: "עקרונית כן, אבל בהתייחס לרישומים שלך המראים על נטייה לסכרת ..."
 

HayaBee

New member
'ריבונו של עולם, אני מבקש ממך ילד

מעשה באיש נשוי ללא ילדים, שכצעד אחרון ונואש להיות הורה הוא הניח פתק בכותל : 'ריבונו של עולם, אני מבקש ממך ילד, אני אפילו מוכן שאם הוא יהיה בן אז שיהיה גנב כשיגדל, ואם בת- שתהיה זונה'. קיבל האיש את מבוקשו, ואחרי תשעה חודשים נולד לו בן. השנים עברו, ויום אחד הבן הבוגר בא לאביו ואמר לו 'אבא, אני הולך ללמוד עריכת דין' הרים האב את עיניו לשמים ואמר 'ריבונו של עולם, חשבתי שקבענו על גנב או זונה, לא שניהם ביחד'
 
למעלה