חג מס´ 1 עבר בשלום...
חזרתי אחרי העדרות של כמה ימים, אז מה היה לנו ?! אוכל אוכל ואוכל...
מקווה שהחג עבר בשלום גם אצלכם. מירבי - איך היו העוגות ? אני בטוחה שטרפו אותן. מירי - ברוכה השבה ! מקווה שנהנת. דרדי - מקווה שהכל יסתדר, שיהיה בהצלחה ! ענת - בהצלחה אצל פרופ´ דור ! תראי לו מה זה... סיגל - למדי אותנו את הסוד שלך (לאכול ולאכול ולא להעלות גרם ?!)... וכמובן - תרגישי טוב ! יעקב 11 ואניה - ברוכים הבאים !!! מקווה שלא שכחתי אף אחד... תודה לכולם על הברכות והאיחולים - שתהיה שנה נהדרת לכולנו !
חזרתי אחרי העדרות של כמה ימים, אז מה היה לנו ?! אוכל אוכל ואוכל...