לא מצליחה ליצור איתך קשר ב-ICQ, אז אני פורשת להיום,משאירה לך את מס` ה-ICQ באימייל, מקווה שתצרי את קשר,אשמח לדבר/להתכתב איתך... ואת יודעת על מה... אוהבת, אלת האהבה.
למה את לא עונה לי בicq ? אני יכול ללמד אותך משהוא על האי סי קיו . אני מהמיליון הראשון . אולי אשאיר לך אי מייל . עדיין לא שלחתי לך . אולי בגלל זה ההיתעלמות ממני ? שלך תמיד : purple Mushroom .