"חבר אמיתי הוא.."-איך זה הולך?

מממ

"אל תלך לפניי כי אולי לא אלך אחריך, אל צלך אחריי כי אולי לא אדע להוביל, לך לצידי והיה ידידי..." אני לא זוכרת של מי הציטוט, נלקח מאיזשהו ספר עם משפטי ידידות שקראתי פעם. יש עוד משפט שאני לא זוכרת אותו במדוייק משהו על חבר אמיתי הוא מישהו שאיתו תוכל נפשך להתערטל בחופשיות או משהו כזה, אם זהיעניין אותך אוכל לחפש צורה מעמיקה יותר ולמצוא את הציטוט המדויק.
 
כל אחד זקוק לחבר "להסתלבט" בפניו

למדתי... שלא משנה עד כמה החיים דורשים ממך להיות רציני כל אחד זקוק לחבר "להסתלבט" בפניו. ספור על שני חברים הסיפור מספר על שני חברים שהלכו במדבר. בנקודה מסוימת במסעם החל ויכוח בניהם. אחד החברים סטר לחברו על הלחי. החבר שקיבל את הסטירה נפגע מאד, אך ללא מילה פשוט כתב על החול : " החבר הכי טוב שלי סטר לי היום על הלחי" הם המשיכו במסעם, עד אשר הגיעו לנאת מדבר שופעת מים והחליטו להתרחץ במימי האגם. אותו חבר שקיבל את הסטירה, שקע בבוץ והתחיל לטבוע, אבל חברו הטוב בא והציל אותו . אחרי שהתאושש מהטראומה שעבר, הוא חרט על אבן: "החבר הכי טוב שלי הציל היום את חיי" החבר שסטר לשני על הלחי שאל אותו,"אחרי שסטרתי לך על הלחי כתבת בחול, ועכשיו חרטת באבן, למה ? החבר השיב לו :" כשמישהו פוגע בנו אנחנו צריכים לרשום את זה על החול, כך שרוח המחילה והסלחנות תוכל למחוק את זה , אבל כשמישהו עושה לנו משהו טוב, אנו חייבים לחרוט את זה על אבן כך ששום רוח לא תוכל למחוק. לימדו לכתוב את עלבונותיכם ופגיעותכם על החול ולחרוט את הברכות והטוב שלכם על אבן. מחבר לא ידוע.
 
זה כל כך יפה ונכון

רק שבפועל בד"כ יש לנו נטיה לשכוח שעושים לנו טוב ואילו הרע נחרט חזק יותר על כך נאמר שאם חבר יעשה לך טוב לאורך זמן ואילו פעם אחת הוא יפגע בך,אתה תזכור לו בעיקר את בפגיעה
 

QueenMaria

New member
אתם יוכלים להמשיך ולתת ציטוטים על חברות?

לחברה שלי היה יומולדת לא מזמן וכבר נתתי לה מתנה אבל מצאתי תמונה ממש יפה שלנו ופיתחתי אותה ואני רוצה לרושם מאחורה ציטוט חמוד על חברות אז אם למישהו יש רעיון אני אשמח ואודה מאד!
 

אליחי 1

New member
חבר אמיתי ,הוא אחד שלא צריך

להוסיף לו את התואר אמיתי כדי לדעת שהוא חבר.
 
למעלה