מושון הסבל
New member
חברים בבקשה
גם אני עוקב וכמעט לא כותב אבל עקבתי אחרי כל השירשור והגעתי למסקנה שציון קדם צודק. את הכל התחיל ברביאני לצערי הצליח בכישרון רב לגרור אותכם לחילופי דברים מיותרים. אז מספיק עם התגובות המיותרות הללו ונחזור כולנו למוזיקה היוונית. ולך ציון כל הכבוד על אירגון ההופעה בהיכל התרבות. יום טוב לכולם מושון
גם אני עוקב וכמעט לא כותב אבל עקבתי אחרי כל השירשור והגעתי למסקנה שציון קדם צודק. את הכל התחיל ברביאני לצערי הצליח בכישרון רב לגרור אותכם לחילופי דברים מיותרים. אז מספיק עם התגובות המיותרות הללו ונחזור כולנו למוזיקה היוונית. ולך ציון כל הכבוד על אירגון ההופעה בהיכל התרבות. יום טוב לכולם מושון