חבר'ה...

Padme Amidala

New member
חבר'ה...

אני נוסעת מחר בבוקר לסופשבוע בצפון... אני חוזרת ביום שבת, כלומר שלא תראו אותי כאן יומיים וחצי... אז תהנו ותמשיכו להפעיל ת'פורום! ונראה אתכם מנסים להעלות שלטון צבאי...
 

Lu Tze

New member
למזלך, ממני את לא צריכה לדאוג,

שכן אני עומד לקבל הורדה בדרגה מ"שליט עליון" ב"צבא הזומבים של אלכס" לטוראי בצה"ל (אישית, אני מעדיף את הראשון). תהני.
 

Sith Master

New member
She'll be back!../images/Emo19.gif

וכמו שידידי מודי בראון היה אומר: תבלו!
 
למעלה