Padme Amidala
New member
חבר'ה...
אני נוסעת מחר בבוקר לסופשבוע בצפון... אני חוזרת ביום שבת, כלומר שלא תראו אותי כאן יומיים וחצי... אז תהנו ותמשיכו להפעיל ת'פורום! ונראה אתכם מנסים להעלות שלטון צבאי...
אני נוסעת מחר בבוקר לסופשבוע בצפון... אני חוזרת ביום שבת, כלומר שלא תראו אותי כאן יומיים וחצי... אז תהנו ותמשיכו להפעיל ת'פורום! ונראה אתכם מנסים להעלות שלטון צבאי...