חברה עזרה...

ביאנה

New member
חברה עזרה...

קודם כל, נכנסתי לפורום וקראתי חלק מההודעות, הייתי בשוק מהבינה שזורמת פה בנחלים. אז קודם כל סבבה לכם שאתם יודעים כל כך הרבה, אולי תוכלו לתרום לי קצת מהידע שלכם. אני צריכה שתפתרו לי תרגיל ב C שנראה כך: קלוט מספר N חיובי והדפס את הסדרה: 1+2*2+3*3*3...+n*n*n לדוגמא: אם n=3 אז: 1+2*2+3*3*3 אם תוכלו לעשות זאת בהקדם אפשרי. השימוש הוא בלולאה מקוונת ב- for. בבקשה תעזרו לי! ביאנה
 

yair24

Member
מה את לא מצליחה לעשות פה?

את צריכה להיות יותר ספציפית בשאלה שלך כדי שנוכל לעזור לך הרי לא תצפי שנגיש לך את התרגיל פתור על מגש של כסף לא? אני אתן לך פרח :
יאיר
 

ביאנה

New member
יאיר

קודם כל תודה שטרחת להגיב דבר ראשון, למה שלא תגיש לי את הפתרון על מגש של כסף? דבר שני, הבעיה שלי היא מה להכניס לfor הראשון והשני בראשון יש לי מושג אבל בשני אני לא יודעת אתה יכול לעזור? ביאנה
 

yair24

Member
בלי ממש לחשוב יותר מדי...

האמת שעכשיו כשאני קורא את השאלה אז היא קצת יותר קשה ממה שחשבתי שהיא כי לא קראתי נכון... אבל שלא תיטעי, היא לא יותר מדי קשה: הFOR השני לדעתי ילך בצורה דומה למשהו כזה:
for(j=0;j<i;j++)​
וככה תוכלי לנצל את I על מנת לדעת כמה פעמים להכפיל ... יאיר
 

ihovav

New member
היי ביאנה

את כנראה לא מבקרת פה הרבה - כי אם היית בוודאי לא היית שואלת את השאלה בצורה ששאלת המטרה של הפורום היא לספק עזרה למי שצריך - לא לפתור שעורי בית לסטודנטים\תלמידים שאין להם זמן\כח\רצון לפתור את השאלות בעצמם אני במקומך הייתי מנסה לפתור את השאלה לבד - ומעלה שאלה יותר קונקרטית לגבי קטע קוד לא ברור או בעיה שאת לא מצליחה להתמודד איתה אני מניח שההתעלמות מהשאלה נובעת בדיוק מהסיבה הזו, ולא מחוסר ידע של החברים בפורום. אז אם בא לך באמת לפתור את השאלה, שבי קצת עליה ותחזרי עם שאלות ממוקדות - ואני בטוח שתקבלי תשובות מצויינות ומהר...
 

osnat77

New member
גוערת ב- י חובב!

היי ביאנה! אם רק הייתי יודעת משהו בתכנות הייתי נותנת לך את התשובה על מגש של כסף! (אולי היינו מתחשבנות אחר כך... תשלום סימלי... את יודעת... :) ) י חובב היקר! מה זה?? איפה העזרה לזולת??? לא נורא... בכל זאת אני מחבבת אותך... (lol מחבבת...)
...
 

yariv~2

New member
חובב מתכוון

שבטווח הקצר אם הוא יתן לה את התשובה זה אולי יעזור, אבל זה יגרום לה נזק לטווח הארוך.
 

osnat77

New member
הבחירה אם להינזק...

הבחירה אם להינזק או לא היא של ביאנה... בכל אופן - חובב רגיל לגרום נזקים, למה הפעם הוא חורג ממנהגו?? חובב שלי -
ואל תכעס עלי הפעם שאני כותבת לך כאן... מקסימום אם תכעס אני ארשה לך לקנות לי מתנה ואסלח לך...
ענק!!! אני...
 
למעלה