חברה חדשה בפורום

agibagi

New member
loka35 ברוכה הבאה אלינו../images/Emo141.gif

קודם כל הרבה בריאות לך. אני הייתי ממליצה לעבוד פחות שעות אם אפשר בלי לחץ נפשי. אני עובדת כרגע חצי משרה אבל אתמול עבדתי כאילו יום שלם בלחץ אדיר פיזי ונפשי ,תיכף הרגשתי על הגוף שלי כמה זה לא טוב. בלילה הייתי צריכה לקחת עוד כדורים נגד כאבים. תרגישי טוב ואת מוזמנת להשאר איתנו. חג סוכות שמח - אגי
 

m י כ ל

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif בצירוף בקשה..../images/Emo8.gif

כפרויקט לשנה החדשה, אני מבקשת לברר מאיפה רוכשים טרשת ידידותית למשתמש כמו שלך, או לחלופין אולי ניתן לשבט את הזן המיוחד הזה, ולהפיץ אותו (ללא מטרות רווח!) בין הזקוקים לו. כן, אני מודה. חשבתי גם על עצמי בעוד 10 שנים... בכל מקרה, הרגשה טובה במהירות וחזרה לשגרת החיים הנורמלית. אה...וגם חג שמח. (אין איקונים של רימון/לולב/סוכה), אז אצרף קישוטים מעשה בית: ~^~^~^~^~^~^~^~^~
 

operandx

New member
../images/Emo91.gif : קיימת שמועה על ט.נ.ד.ד -

ובשמה המלא - טרשת נפוצה דני דין - פרי פיתוחו של חבר הפורום - קובי. לא תמיד רואים אותו, והוא אחד שנחבא אל הכלים (או נחבא מהכל!) - אבל הזן שלו משובח במיוחד. פשוט - לא רואים אותה! היא לא מתבטאת בכלום!
ההצעה היא : שילוב כוחות, מוחות ומשאבים - לוקה את קובי!
 

m י כ ל

New member
יש עוד בעלת זן משובח שראוי לשיבוט

ורואים אותה כאן לעיתים רחוקות ביותר (ת'אמת, לו אני במקומה, גם אני לא הייתי נכנסת). המאסטר שייקח על עצמו את הפרוייקט ייטיב לעשות אם יערבב בין כל הנ"ל - ובא לציון גואל.
 

kukula5

New member
אם כבר רוקחים...

אולי נערבב בין בריאים לגמרי?? (אין חיה כזו, הא?!)
 

@diver

New member
מי זו בעלת הזן המשובח ????

צריך להעלות את שמה מן האוב , לשבח את הגזע (של נושאי ט"נ קלה) ולזקק את הנוגדנים שלנו ולהזריק אותה עם הרבה מצב רוח טוב תוך כדי צחקוקים מטופשים לכל מי שיש ברשותו את הזן המרושע של הטרפצת וככה ננצח ונעשה טיהור אתני לזן המרושע ונישאר רק עם זן ידידותי למשתמש...... אוהב אתכם. מ
אתכם.
 

@diver

New member
ט.נ.ד.ד.

אני לא נחבא אל הכלים , אני עסוק בלהספיק לחיות....... א. אני עובד שמשרה מלאה 4 ימים בשבוע. ב. אני לומד ל-BA בלוגיסטיקה יומים מלאים בשבוע כולל סמסטר קיץ. ג. אני משפחה אומנת לשני ילדים חמודים (אבל עם "חבילה"). ד. אני הורה לבן ובת ביולוגיים עם ה"חבילות" שלהם. ה. אני נשוי במשרה מלאה. ו. צובעים אצלי בבית כבר שבוע וחצי. ז. יש לי גיסה פרסית (סתם...) ח. עכשיו זו תקופת המבחנים. ט. אני משתדל לקרוא את כל ההודעות בפורום. בהתחשב בכל האמור לעי"ל הזמן שנותר לי לכתוב בפורום או להיות חולה בט"נ הוא ממש קטן , אז אני משתדל לכתוב משהו פה מידי פעם , כך שלהיות ממש חולה ט"נ אין לי זמן.... אז אני בריא והטרשת נמצאת אצלי במצב דני-דין שזה כמו ללכת עם ולהרגיש בלי. או בקיצור - ט.נ.ד.ד.
 

loka35

New member
ט. נ.ד.ד.

ברוב הזמן אני בדיוק במצבך. עובדת כ 65 שעות שבועיות ,סיימתי תואר שני ורוב הזמן אני לא בדיוק זוכרת שאני חולת טרשת ( חוץ מהזריקות שמזכירות לי יום כן יום לא) רק שמגיע התקף (כמו עכשיו) ואז אני קצת נשברת. אז זה ממש כבר לא דני דין. אין אצליך את הפחד המתמיד של מה יהיה? ומתי? ומה יביא את הפעם הבאה? כי זה קצת מה שעובר עלי עכשיו ובדרך כלל אני ממש לא מחזיקה מהמחלה הזאת. הרבה מאד מהחברים שלי לא האמינו בכלל שאני עוברת התקפים כי תמיד אני כזאת בסדר.......בקיצור , מה הסוד של דני דין גם כשנשברים קצת?
 

operandx

New member
הולה! הנה קובי!! ../images/Emo13.gif

אהלן גבר גבר!
שמחתי להעיר אותך משנת החורף. הרבה זמן לא ראיתי אותך פה! בהצלחה עם המבחנים והגיסה הפרסית. כמובן שב "נחבא" התכוונתי לרמוז על כך שלא רואים אותך פה יותר מדי - כי הרי - אתה דני דין - עד הסוף :)
 
למעלה