חברה דחוף מאד!!!

haiim24

New member
חברה דחוף מאד!!!

יש לי בעיה עם הדפדפן המובנה של הפוקט בגלישה און ליין הגלובוס מסתובב לשניה ומפסיק אבל לא פותח שום דף ??? היתכן שזה מפני שמחקתי משהו בתיקיית מערכת???? בתודה מראש haiim
 

ron20

New member
באמצעות מה אתה מחובר ../images/Emo35.gif

סנכרון
GPRS
תן יותר פרטים ...
 

haiim24

New member
בשניהם זה אותו הדבר!!!

גם בסנכרון וגם בgprs הגלובס נותן סיבוב אחד, מפסיק ולא משיב שום פעולה!! ומדובר דווקא בדפדפן הרגיל .בדפדפן אחר שאינו תומך בעיברית הפעולה חלקה .כך שככל הנראה אין בעיה בהגדרות....
 
למעלה