יש לי בעיה עם הדפדפן המובנה של הפוקט בגלישה און ליין הגלובוס מסתובב לשניה ומפסיק אבל לא פותח שום דף ??? היתכן שזה מפני שמחקתי משהו בתיקיית מערכת???? בתודה מראש haiim
גם בסנכרון וגם בgprs הגלובס נותן סיבוב אחד, מפסיק ולא משיב שום פעולה!! ומדובר דווקא בדפדפן הרגיל .בדפדפן אחר שאינו תומך בעיברית הפעולה חלקה .כך שככל הנראה אין בעיה בהגדרות....