חבר´ה - הצילו!

gita3

New member
חבר´ה - הצילו!

פספסתי דבר חיוני בשבילי ושהיה בהישג ידי, בגלל טעות טפשית מצידי. איך מתגברים על תחושת ההחמצה הקשה שמלווה אותי מאז??????
 
האם אין באפשרותך להשיג זאת עכשיו?

אם אין, אז תבררי בדיוק איזו איכות יש בדבר הזה וראי למה לא לקחת את ההזדמנות כשהיא הייתה. אם האיכות או סוג האנרגיה ברור לך וזה לא זה הפעם, יבוא אחר אולי יותר טוב מזה עם האיכות שאת מחפשת אך בצורה אחרת.
 

deep ocean

New member
מה פיספסת? ומתי?

תבוא הזדמנות אחרת. לא? אולי כרגע זה נראה פספוס, אבל זה לטובה? אתה יכול לפרט לגבי מה שקרה..?
 
למעלה