זקוקה לעזרה..

nofarfi

New member
זקוקה לעזרה..

הי כולם, בעקבות החלומ הצלול בו הרגשתי שמשהו משתלט עלי...אני פשוט כך כך מפחדת שכל פעם שמתחיל לי חלום צלול או שמא חוויה אסטרלית אני פשוט מנסה לקטוע אותו.. הלילה למשל קמתי מספר פעמים לשרותים באחת הפעמים הדלקתי את האור וכשראיתי שהוא לא נדלק הבנתי שאני שוב חולמת ונרתעתי שוב מהעיניין בגלל החוויה הי טראומטית עליה ספרתי לכם לפני כמה ימים. אח"כ התעוררתי שוב לשרותים וכשהדלקתי את האור הייתי כל כך מפוחדת שמא הוא לא ידלק שוב..אבל הוא נדלק ןלקח לי כמה שניות להתעשת ולשמוח שאני שוב בעולם המציאות. ושאלתי היא: מה אני עושה עם הפחד הזה והחשש שוב להלכד בחלוםצלול או אולי מסע אסטראלי מאיים שכזה???
 

Cheetah

New member
אוי

אני שמח שאין לי פחד כזה. השיטה הנפוצה של הפסיכולוגים להתמודד עם פחד שאומרת בקיצור להתקדם לאט לאט צעד צעד, לא כל כך עובדת כאן מממ זה בעיה אולי תנסי בכל זאת להגיע למצבים שבהם תצטרכי להתמודד עם הפחד (חלומות צלולים), וכל פעם שתגיעי לשם תנסי להישאר קצת יותר זמן למרות שזה מפחיד אותך אולי, תנסי להישאר הכי הרבה שאת יכולה בחלום בלי לברוח. בתקווה שכל פעם תצליחי להישאר יותר זמן מהפעם הקודמת, אם תתאמצי זה יכול לעבוד נראה לי. ואני מניח כאן שאין לך בעיה רציונלית עם חלומות צלולים, אני לא צריך להסביר למה חלומות צלולים לא באמת צריכים להפחיד, נכון?
 

mga-abir

New member
בנושא הפחד

בעלי רגישות גבוהה המודעים בצורה מסויימת לעולם הרוח,מודעים לשינויים אנרגטיים הנחוים גם בצורה רגשית.לעיתים איטואיטיבית.גם ללא בסיס רציונלי חשים תחושות למינהם.כמובן ניתן להתעלם מהם,אך ניתן להשתמש בתחושות אלו לכלים להבנה ואף לישום במציאות חיינו.אך זה נושא שונה ואינו קשור במישרין לחלומות צלולים.ואולי אף מתאים לפורום אחר בברכה אביר
 

mga-abir

New member
@@@חלום סיוט

מעברי זכורים לי לילות שבהם שלט הסיוט בחלומותי.אולם לנסות "לברוח" מהם לנסות להתעורר ללא הועיל.העיניים נפקחות הגוף משותק ומאובן ורעש ממלא את חלל החדר,רעש מזויע,ומשהו סוחף חזרה.כמו סיוט ברחוב אלם.הגוף לשמחתי כבר איני חווה זאת שנים רבות אך התופעה מענינת בפני עצמה חזרה.זכורים לי לילות אלו מילדותי שבהם חששתי כבר לישון על גבי מחשש השיתוק וחוסר יכולת הערות.המענין בדבר ששנתי "קלה" מאוד ואני ניעור מכל רחש בכל עת.(אינסטינקט) בברכה
 

דנה^^

New member
מוכר אבל בהקשר שונה

אצלי דווקא השיתוק שינה היה כשישנתי על בטן (זה היה לפני כמה שנים) ואחרי כמה פעמים שחוויתי את זה החלפתי את הצד של הכרית שלי (מקצה אחד של המיטה לקצה השני).... קרה לי משהו אחר שנה שעברה כשישנתי על הגב- זו היתה תקופה של כמה חודשים (שפסקה בעקבות זאת שניסיתי לזכור תמיד לא לישון על הגב..) הייתי מתעוררת באמצע הלילה כשבמשך חצי דקה, ולפעמים יותר היו לי באחת מהרגלים רעידות, הרגשה כאילו שמתחתי אותה יותר מדי וזה נורא נורא נורא נורא כאב. זה תמיד קרה לי כשישנתי על הגב אז בסופו של דבר התרגלתי לישון על הבטן.. זהו.
 

yariv~2

New member
זה דבר ידוע

הסיוט הזה הוא סיוט מוכר (גם אני עברתי את זה בגיל מאוד צעיר) אני אפילו מכיר מקרים שהגיעו לפסיכולוג בגללו אבל רובם יוצאים מיזה באיזה שלב כמו כל דבר אחר, ההסבר לתופעה הוא פסיכולוגי וממש ארוך כך שאני לא יביא אותו, רק מה בשביל המידע התופעה לא קשורה לנושא והיא פסיכולוגית בלבד
 

nofarfi

New member
לפרט בקשר למודעות לעולם הרוח...

ואולי לחלימה צלולה יש הקשר כלשהו לעולם הרוח ולמסתוריות של הקיום האנושי?
 

Nightwish-boy

New member
כוח התנגדות- התשובה היחידה

בכל פעם שאת מגלה שאת בחלום ומגיעה למצב שאת בחלום צלול צווי על מוחך כמה פעמים להשיג לך שליטה מוחלטת (לי זה הצליח פעם, שלטתי ב"קול" המיוחד של החלום שלי, אבל אז התעוררתי בעע) בסוף עם הרבה אימון תצליחי וכך לא יוכלו להשתלט לך על חלום (אם באמת הצליחו ולא סתם היה לך סיוט) שלך דור
 
למעלה