זקוקה לעזרה..
הי כולם, בעקבות החלומ הצלול בו הרגשתי שמשהו משתלט עלי...אני פשוט כך כך מפחדת שכל פעם שמתחיל לי חלום צלול או שמא חוויה אסטרלית אני פשוט מנסה לקטוע אותו.. הלילה למשל קמתי מספר פעמים לשרותים באחת הפעמים הדלקתי את האור וכשראיתי שהוא לא נדלק הבנתי שאני שוב חולמת ונרתעתי שוב מהעיניין בגלל החוויה הי טראומטית עליה ספרתי לכם לפני כמה ימים. אח"כ התעוררתי שוב לשרותים וכשהדלקתי את האור הייתי כל כך מפוחדת שמא הוא לא ידלק שוב..אבל הוא נדלק ןלקח לי כמה שניות להתעשת ולשמוח שאני שוב בעולם המציאות. ושאלתי היא: מה אני עושה עם הפחד הזה והחשש שוב להלכד בחלוםצלול או אולי מסע אסטראלי מאיים שכזה???
הי כולם, בעקבות החלומ הצלול בו הרגשתי שמשהו משתלט עלי...אני פשוט כך כך מפחדת שכל פעם שמתחיל לי חלום צלול או שמא חוויה אסטרלית אני פשוט מנסה לקטוע אותו.. הלילה למשל קמתי מספר פעמים לשרותים באחת הפעמים הדלקתי את האור וכשראיתי שהוא לא נדלק הבנתי שאני שוב חולמת ונרתעתי שוב מהעיניין בגלל החוויה הי טראומטית עליה ספרתי לכם לפני כמה ימים. אח"כ התעוררתי שוב לשרותים וכשהדלקתי את האור הייתי כל כך מפוחדת שמא הוא לא ידלק שוב..אבל הוא נדלק ןלקח לי כמה שניות להתעשת ולשמוח שאני שוב בעולם המציאות. ושאלתי היא: מה אני עושה עם הפחד הזה והחשש שוב להלכד בחלוםצלול או אולי מסע אסטראלי מאיים שכזה???