1אוהבת מתוק
New member
זקוקה להסבר
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי הסבר כתוב איך בדיוק להתחיל עם הבצק RFM קניתי את כל החומרים , רוצה להכין מחר עוגה. לא יודעת איך להתחיל. מה עושים אם הבצק לשים אותו ? מערבבים אותו עם קורנפלור? ולפיסול אני צריכה עכשיו ללוש את הבצק עם הCNC? ולעבוד איתו רק בבוקר? חיפשתי גם במאמרים ואין מאמר מרוכז שכתוב בו שלב שלב איל להתחיל לעבוד עם הבצק. תודה מראש. אני חושבת שזה יכול לעזור להרבה בנות שרוצות להתחיל ולנסות לבדם .
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי הסבר כתוב איך בדיוק להתחיל עם הבצק RFM קניתי את כל החומרים , רוצה להכין מחר עוגה. לא יודעת איך להתחיל. מה עושים אם הבצק לשים אותו ? מערבבים אותו עם קורנפלור? ולפיסול אני צריכה עכשיו ללוש את הבצק עם הCNC? ולעבוד איתו רק בבוקר? חיפשתי גם במאמרים ואין מאמר מרוכז שכתוב בו שלב שלב איל להתחיל לעבוד עם הבצק. תודה מראש. אני חושבת שזה יכול לעזור להרבה בנות שרוצות להתחיל ולנסות לבדם .