זקוקה להמלצה לאוכל לא יקר לגורים

smartblonda

New member
יש לך תמיד את הטאפיס...

פריסקיס וקאט צויס הם לא יקרים ותוכלי להשיג אותם בכל חנות מזון לחיות.
 

cwen

New member
מה התקציב שלך?

אם אין לך כסף, אז לכי על משהו בינוני, אולי טכניקל, או איגל אם יש להם לגורים - ותשלימי להם בתור צ'ופרים קצת חתיכות בשר או גבינה צהובה.
 

סיביון

New member
התקציב שלי דל ביותר

אני סטודנטית שלא עובדת ומטפלת ב-8 חתולים. עד עכשיו גם נאבקתי להחזיק את החתולים על מזון איכותי ביותר אבל עכשיו זו כבר לא אופצייה. עדיין הייתי רוצה לתת להם לפחות מזון בינוני ולא מזון מאיכות פחות טובה. הבנתי שלה קט הוא מזון כזה ואם יש עוד מזונות שהם בערך באיכות של לה קט אז גם אשמח לשמוע. ועוד שאלה- האם זה מקובל ללכת לקצב ולבקש שאריות בחינם עבור החתולים? חשבתי לעשות את זה אבל ממש לא נעים לי. מה גם שאני לא לקוחה של אף קצב (אני צמחונית). תודה על התגובה העיניינית (בניגוד לתגובה החצופה של מאיה), סיון.
 

אשתר1

New member
יש סופרים שנותנים

שאריות של עור בחינם. לגבי שאריות חלקי חזה עוף או נקניקים הם מוכרים. בד"כ זה יוצא זול ונהדר כצופר מידי פעם לחתולים.
 

קרני4

New member
הבנתי שיש חנות זולה בחיפה בשם

"כולבו לחתול ולכלב" או "כולבו אבי". (אני לא מחיפה אבל שמעתי את ההמלצה פעמיים). לי היה ניסיון טוב מבחינת פרווה ובריאות עם לה-קט במשך כמה זמן. החתולים נראו טוב והיו מרוצים מהטעם. המחירים של לה-קט משתנים בהתאם למבצעים השונים וכדאי לצלצל ולבדוק אצל כמה ספקים. אני קניתי במבצע מאוד זול ב 10 ש"ח לק'ג. מזון נוסף שהומלץ ולא ניסיתי הוא נוטרה גולד. גם לנוטרה גולד יש מבצעים וכדאי לשאול. בסופר אצלנו נהוג לתת שאריות כשעורכים קניות ו"מתעכבים" בדרך לקופה ליד דוכן הבשר ואומרים שמאכילים חתולי רחוב. מביטים באהדה על מטרה כזו. בהצלחה.
קרני
 

סיביון

New member
תודה על העיצות המועילות../images/Emo24.gif

האם שמעת במקרה על חנות זולה מאיזור הקריות?
 

גלי®

New member
ישד לך את "חבר על 4" שאין לו חנות,

והוא עושה משלוחים באזור, אז הוא מוזיל עלויות בצורה ניכרת... אם תרצי טלפון שלו, אעביר לך במסר...
 

smartblonda

New member
כתבתי לך למעלה תוכלי להשיג את

המזונות הבאים: אירוקה 18 קג 94 ש"ח מיאו מיקס 10 קג 100 ש"ח טאפיס 18 קג 135 פריסקיס 23 קג 170 ש"ח cat chow קאט צויס ובוש תבררי בחנויות שאת קונה ותבחרי באחד מהם אני הייתי הולכת על הפריסקיס מבחינת האיכות
 
למעלה