זיהוי שגיאה ב-Visual Studio

Giladovich

New member
זיהוי שגיאה ב-Visual Studio

כתבתי קוד בשפת C. אני מקבל את השגיאה המופיעה בתמונה
בשורה
strcpy(a,strcat(strcat(a,argv)," "));

כש-a הוא מסוג * char והוקצה לו מקום. אודה לכם אם תעזרו לי לאתר את השגיאה, גלעדוביץ'.
 

עופר ב.ה

New member
עצה קטנה

נהוג להשתמש ב strncpy, שמקבל גם את מספר התווים המקסימלי להעתקה (שהוא כגודל שהקצית למשתנה אליו אתה מעתיק), על מנת למנוע buffer overflow. אם אתה הולך להתעסק בתכנות בצבא או בכלל, כדאי לזכור את זה.
 
למעלה