זיהוי דמות ממצרים העתיקה...

OFIRS18

New member
זיהוי דמות ממצרים העתיקה...

מי האיש בצד השמאלי בתמונה
 

לגוטל

New member
זה מלך מצרים

אפשר לדעת לפי הכובע ויותר לפי הקרטושים (שני המלבנים עם הקצוות המעוגלות ליד הראש שלו שבעצם מכילים את השם שלו). בציור הוא אולי מעניק מנחה לאלים או משהו כזה.
 

OFIRS18

New member
.....

אתה בטוח? בבקשה אם אתה צודק תן יותר פרטים עליו ... לפני כמה שנים עברתי הרבה חוויות רוחניות בסדר גודל ענק (יותר מ-1000 וודאיים) ואחד מהמקרים קרה מתוך שינה ,חלמתי שאני אותו אדם מצד שמאל בתמונה ויש לי כוחות על טבעיים לקרוא את המחשבות של האנשים סביבי במצרים העתיקה בקלות ... כשהתעוררתי ידעתי 100% שזה חלום מציאותי ,דיברתי מתוך שינה והיכולות והחכמה והמידות וטוהר המחשבה שהיו לי הם ברמה על טבעית ... החלום שחלמתי אני עומד ולידי הכלב השחור של מצרים העתיקה ששוכב על ארון עם 4 ידיות ומולי עומד דמות אדם מעורב עם ראש חיה עם מקור... בהתחלה חשבתי שכנראה קלטתי מהתת מודע משהוא ,אבל זה היה הרבה מעבר לזה ומתברר שלא מצאתי תמונה המתאימה לתיאור שחלמתי מה שהופך את זה ליותר ריאלי כי התת מודע שלי לא קלט את זה מעולם . דיברתי עם מקובל גדול על דבר זה והתברר שאני לא אחד המכשפים של מצרים העתיקה , יש מצב שזה היה משה רבינו ? הרי הוא חי במצרים העתיקה ... והבן אדם שראיתי בתור אני היה בעל מידות מתוקנות ,יכול ליהיות שזה לא אני אבל קיבלתי מעין מידע מתוך שינה.
 

לגוטל

New member
כן, אני בטוח שזה מלך מצרים

אני לא יכול לתת יותר פרטים עליו כי אני לא מבין הירוגליפית וגם מומחה גדול בהיסטוריה של מצרים העתיקה. בלינק הבא: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%AA%D7%91_%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99 יש הסבר על כתב החרטומים, ואם תחפש את המילה 'קרטוש' תראה שהכוונה תמיד היא לשם המלך, שהיה נחשב לאל.
 

OFIRS18

New member
תודה רבה עזרתה לי מאוד

בחלום שחלמתי היה לי כח לקרוא את המחשבות ביתר קלות של הסובבים אותי אבל מה שאני זוכר בבירור זה את שתי האלים:הכלב(התן) וזה עם המקור ... ראיתי סרטים על זה שאומרים שהדמויות לא אמיתיות וזה "סימבולי" אבל בבירור כל הדמויות 100% , אם נתתי 98% שהחלום אמיתי עכשיו אני נותן לו 100% כיוון שאני בחיים לא ידעתי על הדמות הזאת שהיא נחשבת לאל ובחלום קראתי את המחשבות של אלי מצרים סביבי וגם אם הייתי קולט את המידע הזה בתת מודע בחיים לא הייתי חולם שיש לי כוח לקרוא את המחשבות שלהם. אין לי מה לעשות עם זה הרבה ...אני יכול להתפוצץ ולשבור את הראש כמו התקופה שחלמתי את זה ,אבל אני כבר מנחש שאם עד היום חושבים שדמויות מצריים זה סתם ייצורים "סימבולים " אז הסיכוי שלי לגלות מי בדיוק הדמות הזאת (חוץ מאל) היא אפסית . תודה =)
 

Y. Welis

New member
אגב זה, ממליץ על תוכנית ב'ערוץ ההיסטוריה'

שעברה אתמול וכנראה תשודר שוב - על 'ספר המתים' המצרי העתיק, וגילגוליו. הספר ששרד בעשרות-אלפי עותקים, אגב, הכיל תיאור של המסע לעולם הבא (שהעסיק לעיתים את המצרים העתיקים יותר מהעולם הזה), ועוד דברים, ונקבר בד"כ עם המת. הוא נחשב לספר הדתי הכתוב הראשון, אחרי שלפניו היה מקובל לכתוב בעיקר על קירות המקדשים (והפירמידות). הקטע שבו שעוסק בחטאים העיקריים של האדם, נחשב למעין 'עשרת דיברות' קדומה, ואולי גם מקור השראה קדום לתנ"ך.
 

OFIRS18

New member
כן,אני מאוד מבולבל ....

ארון הברית שהוא נחשב לאחד החפצים הכי קדושים לעם היהודי דומה מאוד לארון שהיה במצרים העתיקה שעליו הדמות של האל התן . ועוד הרבה דברים על "איך הם ידעו על העולם הבא" ? ייתכן מאוד שהיה להם יידע עצום ...ואחד המסקנות המצערות ביותר שהגעתי אליהם שייתכן ומשה רבנו לקח אל מסוים והעלה אותו ברמות . למדתי קבלה וסיפורים עתיקים שנחשבו לחשובים ביותר להיסטוריה היהודית , אחד הסיפורים היה על רבי יוסף דלרינא שניסה להחיש את הגאולה שבסופו של דבר נפגע הוא ותלמידיו והיום יורקים כשעוברים ליד קברו , הוא כמעט הצליח להביא את הגאולה אבל על טעות אחת שנחשבה כאילו הוא העלה קורבן ל " " ...עלתה בגאולה . משה רבינו היה במצריים העתיקה 80 שנה מהיותו תינוק הוא למד שם הרבה דברים ...אפילו בקבלה היהודית אומרים שלכל דבר יש מלאך ממונה והמצרים החשיבו אותם לאלים זאת אומרת שכנראה היה להם השגות עצומות, אני לא חושב שמישהוא יעיז לבנות פירמידה בסדר גודל כזה בצורת בנייה שהדהימה את כולם אם אין לה משמעות. כנראה שמשה רבינו היה בקי יותר והתקדם ביכולות הרוחניות שלי והגיע להשגות הרבה יותר גבוהות מפרעה (שלפני הקבלה ידע צירופים משם השם המפורש -שלפי הקבלה והיהדות בכלל שאומרת שאפשר לחולל ניסים עם זה) אבל עדיין הוא לא השיג את כל הצירופים וייתכן שמשה רבינו השיג יותר ממנו ....משה היה כבנו לכל דבר .
 
למעלה