זו שאלה במקום?

שאגי

New member
זו שאלה במקום?

למה נקניקיות באות בחבילות של 10 ולחמניות בחבילות של 8?
 
התשובה פשוטה

כאשר מכינים 8 סנדוויצים נשארות שתי נקניקיות ``ספר`` אולי מישהו יבקש תוספת
 

אילה.

New member
מפיתום הגיוני?

ומי שרוצה תוספת, לא מגיע לו תוספת בלחמניה??? מה, הוא לא בנאדם? אילה צדק צדק תרדוף (או צדף צדף תרדוק)
 
אילה מתוקה

יש כמה דרכים לאכול נקניקיות. בלחמניה זה אחלה אבל בהחלט אפשר, סתם ככה, לדחוף לפה. פסי שרודפת רק אחרי אריה
 

PoshKale

New member
ובכן...

הנקנקיות הבאות בחבילות של 10.... ה 10 זה הציון של הגודל. ולגבי הלחמניות...דבר לא פתור ששנים מטריד אותי.
 
נקניקיות על הבוקר?

ואני לא פה?.. ממש לא בסדר חברה שלי, שלא הזמנת אותי. :p שחקנית רעבה מחפשת ודורשת מאכלים
 

שרון-ב-

New member
וואוו איזו שאלה.....

רגע, נוברת בספרים..... אז ככה.... בכל לחמניה נכנסות 2 נקניקיות בחשבון פשוט מספיקות 5 לחמניות 3 הלחמניות הנותרות בחבילה זה עבור הצימחונים יענו, גבינה, חומוס וכו`
 

שאגי

New member
הכלבה שלי אוהבת לנבור

אני אצרף תמונה שלה בכל אופן אני באמת מעריך את המאמץ של הנבירות אבל זה לא נשמע לי הגיוני הרי צמחוניים אוכלים נקניקיות ירק המממ
 

softy

New member
אני חושב שזה בערך בגלל אותה סיבה..

שנקניקים באים עם חוט רק בקצה אחד ולחמניות בצורת שמונה רק עם פרג. כך אלוהים ברא את העולם, אז למה לשנות?? סופטי מכיר אישית אנשים שיוצא להם חוט מהקודקוד.
 
למעלה