זו שאלה במקום? למה נקניקיות באות בחבילות של 10 ולחמניות בחבילות של 8?
מ מור יוסף New member 19/6/01 #2 התשובה פשוטה כאשר מכינים 8 סנדוויצים נשארות שתי נקניקיות ``ספר`` אולי מישהו יבקש תוספת
א אילה. New member 19/6/01 #5 מפיתום הגיוני? ומי שרוצה תוספת, לא מגיע לו תוספת בלחמניה??? מה, הוא לא בנאדם? אילה צדק צדק תרדוף (או צדף צדף תרדוק)
מפיתום הגיוני? ומי שרוצה תוספת, לא מגיע לו תוספת בלחמניה??? מה, הוא לא בנאדם? אילה צדק צדק תרדוף (או צדף צדף תרדוק)
פ פסיפלורה New member 19/6/01 #7 אילה מתוקה יש כמה דרכים לאכול נקניקיות. בלחמניה זה אחלה אבל בהחלט אפשר, סתם ככה, לדחוף לפה. פסי שרודפת רק אחרי אריה
אילה מתוקה יש כמה דרכים לאכול נקניקיות. בלחמניה זה אחלה אבל בהחלט אפשר, סתם ככה, לדחוף לפה. פסי שרודפת רק אחרי אריה
P PoshKale New member 19/6/01 #6 ובכן... הנקנקיות הבאות בחבילות של 10.... ה 10 זה הציון של הגודל. ולגבי הלחמניות...דבר לא פתור ששנים מטריד אותי.
ובכן... הנקנקיות הבאות בחבילות של 10.... ה 10 זה הציון של הגודל. ולגבי הלחמניות...דבר לא פתור ששנים מטריד אותי.
ש שחקנית חדשה New member 19/6/01 #9 נקניקיות על הבוקר? ואני לא פה?.. ממש לא בסדר חברה שלי, שלא הזמנת אותי. שחקנית רעבה מחפשת ודורשת מאכלים
נקניקיות על הבוקר? ואני לא פה?.. ממש לא בסדר חברה שלי, שלא הזמנת אותי. שחקנית רעבה מחפשת ודורשת מאכלים
ש שרון-ב- New member 19/6/01 #14 וואוו איזו שאלה..... רגע, נוברת בספרים..... אז ככה.... בכל לחמניה נכנסות 2 נקניקיות בחשבון פשוט מספיקות 5 לחמניות 3 הלחמניות הנותרות בחבילה זה עבור הצימחונים יענו, גבינה, חומוס וכו`
וואוו איזו שאלה..... רגע, נוברת בספרים..... אז ככה.... בכל לחמניה נכנסות 2 נקניקיות בחשבון פשוט מספיקות 5 לחמניות 3 הלחמניות הנותרות בחבילה זה עבור הצימחונים יענו, גבינה, חומוס וכו`
ש שאגי New member 19/6/01 #15 הכלבה שלי אוהבת לנבור אני אצרף תמונה שלה בכל אופן אני באמת מעריך את המאמץ של הנבירות אבל זה לא נשמע לי הגיוני הרי צמחוניים אוכלים נקניקיות ירק המממ
הכלבה שלי אוהבת לנבור אני אצרף תמונה שלה בכל אופן אני באמת מעריך את המאמץ של הנבירות אבל זה לא נשמע לי הגיוני הרי צמחוניים אוכלים נקניקיות ירק המממ
S softy New member 19/6/01 #16 אני חושב שזה בערך בגלל אותה סיבה.. שנקניקים באים עם חוט רק בקצה אחד ולחמניות בצורת שמונה רק עם פרג. כך אלוהים ברא את העולם, אז למה לשנות?? סופטי מכיר אישית אנשים שיוצא להם חוט מהקודקוד.
אני חושב שזה בערך בגלל אותה סיבה.. שנקניקים באים עם חוט רק בקצה אחד ולחמניות בצורת שמונה רק עם פרג. כך אלוהים ברא את העולם, אז למה לשנות?? סופטי מכיר אישית אנשים שיוצא להם חוט מהקודקוד.