דווקא לא נראה לי שלזה הם כיוונו.
אני חושבת שהם כיוונו לביטוי המקובל "זו לא חוכמה", שמשמעותו שהדבר שהוא מתייחס אליו הוא קל וטבעי. למשל "זו לא חוכמה ללכת על קו ישר - נסי לעשות את זה בעיניים עצומות!" לדעתי, הפרסומת באה להגיד שזה לא נכון שזה קל וטבעי להיות יפה, אלא שבהחלט יש מקום לעזור קצת לטבע. כך שלא נראה לי שיש בעייה כלשהי עם הפרסומת הזו, באמת. והאמת? אני גם לא עד כדי כך מתנגדת לניתוחים פלסטיים. מי שניתוח פלסטי יגרום לה להרגיש יותר קל ונוח עם עצמה - למה לא? אנחנו לא חיים לנצח, ואין לנו מיליון שנה כדי לפתור את כל התסביכים שלנו, ולפעמים יותר קל ומשתלם לבוא עם פתרון קל ושטחי מאשר להתחיל לפתור את התסביך. וכן, אם פעם אני אסתכל בראי וארגיש שנגיד, יש לי קמטים שגורמים לי להרגיש רע (כי מה לעשות, מה שאנחנו רואים בראי מאד משנה את התחושה שלנו - יש הבדל בין להסתכל בראי ולראות משהו שמתאים לזהות הפנימית שלנו, ונראה, נאמר, אקטיבי ונמרץ, לבין להסתכל בראי ולראות משהו שלא מתאים לזהות הפנימית שלנו, ונראה, נאמר, עייף וחלש) אני בהחלט אשקול טיפול קוסמטי ברמת דרסטיות זו או אחרת. למה סתם להרגיש רע עם העטיפה שלנו אם אפשר להרגיש איתה טוב? לא, אני לא מתכוונת ברמת האובססיה, אבל כן מקובל עלי טיפול כלשהו כדי להפוך את ההשתקפות במראה למשהו שיותר מתאים לדמות שלנו כמו שאנחנו רואים אותה בדמיון שלנו.