עצוב
אבל תבין, רבים מחרימים נהגים ערבים בגלל שהם מפחדים, ולאו דווקא בגלל סיבות גזעניות... עוד לפני האינטיפדה לא הייתי עולה בחיים על טרמפ שהנהג שלו ערבי... לא מסיבות גזעניות - פשוט - מסיבות של ביטחון (במוניות זה שונה, אני עולה על מוניות של ערבים גם עכשיו) כנ"ל לגבי המעסיקים, לא משתלם להם להעסיק נהג ערבי - אם אנשים לא מוכנים לנסוע איתם, הם לא משתלמים. הם לא מפלים אותם על רקע גזעני, אלא על רקע כלכלי... כמו שלא שווה להעסיק נכה בעבודות בניין, הוא עובד יותר לאט ומביא פחות כסף... זה עצוב, אבל מה אתה רוצה? הפלסטינאים שבשטחים הורגים יהודים, והפלסטינאים שפה סובלים גם כן. הם דופקים את עצמם... מתן, שחזר מטיול במדבר יהודה וחושב שלו היו יותר אנשים נחמדים כמו הנהג הבדואי שהסיע אותם, הארץ הייתה הרבה הרבה יותר טובה...