זה קרה רק לי?

Sonic hedgehog

New member
כמובן!

כי הרי ברור שסגנון החיים שלך הוא הטוב ביותר, איך תוכל מישהי אם כן להיות מאושרת אם היא לא חייה באותו סגנון נעלה. האמת כל פעם שאני קוראת את הגיגיך המרתקים אני מודה למפלצת הספגטי המעופפת שלא נתקלתי בהלל במהלך היציאה שלי (ואני חייבת לציין שבספור שלך על היחס שלך לחיילת שלך בהחלט התעלת גם על עצמך כפי שמצטייר מהפורום- כל הכבוד)
 
לא כולם בהלל מתנשאים כמוני

את עושה הכללה בהשמצת הלל שהרי לפי מה את קובעת שכל המתנדבים בהלל מתנשאים? אני בטוח שאם היית מכירה אותי מקרוב היית לומדת שאת, כמו רבים אחרים, מייחסת לי תכונות מפלצתיות שאין לי. אגב, אם הייתי כל כך נורא, מן הסתם יוצאים היו מפסיקים להגיע לאירועים של הלל או לפחות דורשים להעיף אותי. אגב, איני מתגאה כלל בהתנהגות שלי כלפי אותה חיילת. זו היתה משובת נעורים שהיום לא הייתי חוזר עליה. ושוב, תקראי גם את הודעתי מלפני 5 דקות וזה אולי יתן לך פרופורציה.
 
סוניק היקרה , פגעת במאות אנשים ברגע אחד..

במחי עט... "מודה.. שלא נתקלתי בהלל..."(סוף ציטוט) על מה בדיוק את מדברת? "הלל "נשכה פעם מישהו באוזן? את מכירה ושמעת על פעולות העמותה דרך כתיבתו של בני בפורום ? הלל עשתה ועושה רבות למען מאות אנשים במהלך השנים תוך נתינת זמנם , מרצם, כספם ,אונם, והונם, למען אנשים שאינם מכירים אך ורק מתוך דאגה לזולת שלא על מנת לקבל שכר בעולם הזה או הבא. ויעידו על כך מאות יוצאים שבזכות העמותה רכשו השכלה , הכירו חברים טובים , ויש שמצאו אהבה.. מעולם לא הרגשתי בתור "יוצא ", איזו שהיא התנשאות ממתנדב כלשהוא. אז לפני שאת שופכת את מי האמבט עם התינוק הרך היזהרי במילותייך!!!! הערה קטנה לשאלת "האושר" ,לדעתי , כל אדם יכול להחליט שהוא מאושר, גם שיכור זב קיא או חוטם מאדים יאמר לך זאת, ולכן אין מדברי אמנון יצחק או להבדיל בני , על אושרו של אדם. אבל חייבים לומר את האמת כשמונעים השכלה מאדם בצורה מכוונת סופו להיות ממורמר כי לא משלמים שכירות -באושר. ולא שמחת חיים ב-מכולת.
 

Sonic hedgehog

New member
חיים מצטערת אם פגעתי

אבל זאת ההרגשה שלי כל פעם שאני קוראת אחת מההודעות האלו, כמו שכתבתי לא נתקלתי בהלל ביציאה שלי ולכן בני הוא הנציגות היחידה שלה שאני מכירה, יכול להיות שהיא לא מייצגת אבל זה עדיין לא משנה את הרגשה שלי כל פעם שאני נתקלת בפטרוניות הזו.
 

rigoletto111

New member
תראי, גם אם הדעות של בני לא נראות לך

וגם אם לדעתך יש בהן התנשאות ; זה עדיין לא סותר את העובדה שהוא מתנדב במסירות בהל"ל ומסייע ליוצאים בשאלה רבים. וכמוהו עוד מתנדבים רבים בארגון, יקרים ומסורים. את לא שותפה לדעותיו של בני. גם אני לא. זה לא פוסל את תרומתו הרבה ובטח לא את תרומתה של הל"ל.
 

Sonic hedgehog

New member
right

It only means that his kind of help is not right for me. I stated my feelings, it was not a general statement and it applies only in regard to how I would have felt being helped and patronized by him or his organization. Others obviously don’t feel the same way since they continue to seek assistance and I am sure that they are gratfull for him or/and share his views. Sorry, no Hebrew
 
התקפה ענינית- גם עד הסוף הולך, לא התקפה אישית

הסגנון הזה, של להתקיף שלא לצורך מגננה...לא נעים לאוזן ולמח וללב. הייתה פה מישהי שחזרה לא מזמן בתשובה אחרי שהיא חזרה בשאלה תקופה, ודווקא היה נראה שהדעות של בני הן בכלל לא כמו שאת מתארת, אלא דווקא בכיוון של.. תעשי מה שנראה לך שיעשה לך טוב וכו.. נראה היה שהוא מתחבר למורכבות של העניין. מותר לחלוק על דעותיו של אדם, אפילו באופן קיצוני. אבל סתם כך, אדם מביע דעה וזוכה להתקפה אישית, זה לא יפה. ק"ו אם הוא לא סתם אדם פה. אני מקווה שלא תראי את זה כהתקפה אישית, אלא עניינית. אחרי הכל, את גם קולגה שלי. אני אוהבת ביולוגים.
 
אושר של נשים חרדיות

פעם אחת תקיים מצוות לשם שמיים - תדליק נרות שבת כי אתה מתקרב לאלוהים, תחבק אדם רק מפני שהוא יהודי ועשר דקות בזבזת על מנת לחשוב כיצד אתה יכול שלא לשנוא אותו, תלמד טקסטים הזויים הנתפסים כדברי אלוהים חיים. פעם אחת עשה אחת מהמצוות האלו או אחרות, ותחווה אושר. אושר עילאי. (ובהסתייגות - כי זה לא נכון תמיד, וודאי שלא לגבי כולן/ם). ויפה כתבת על הפניית הביקורת לממסד הרבני.
 

uri80

New member
ראה בני, אין ספק שיש גם שם הרבה מאד אנשים

שאינם מאושרים או שמעמידים פנים שהם כך. אז מה? אתה חושב שחילונים מאושרים יותר? ספק רב. לכל אחד יש גורמים אחרים שגורמים לו להיות מאושר. אדם שמאמין באמת בדרך בה הוא צועד - נראה לי שרבים מאד סיכוייו להיות מסופק יותר מחייו. תכל'ס, מה גורם לאנשים אושר בחיים? הרבה פעמים אלו כלל לא הדברים שאנשים חושבים שיגרמו להם אושר. לפעמים הציפייה למשהו עצמה גורמת לאדם להיות מאושר הרבה יותר מאשר המצב בו הוא השיג בפועל את הדבר. זו חברה שאנשים בה מחונכים הרבה פעמים להסתפק במועט, לא חייבים לנסות לטרוף את העולם כל הזמן. הרבה יותר קל להיות מאושרים כך.
 

uri80

New member
תלוי רק בך. שנאה לחברה ספציפית כולה

היא טיפשית. בכל חברה ,חילונית/דתית וכו' יש אנשים טובים ורעים - טבעי. הרעיון הוא להתמקד באנשים הטובים שקיימים בכל מקום, וישנם כאלה. לא נראה לי שבפורום מופיעים דברים שאינם מופיעים בעיתונות הכללית - אם קודם לא היית חשופה לכך, אז כן, הדברים יכולים להיות מפתיעים כי בחברה הכללית דברים לא מושתקים כל כך מהר. יש ביקורת והדברים יוצאים החוצה. זה כל ההבדל.
 
צר לי לומר

אבל החברה החרדית קונה את השנאה אליה ביושר. נולדתי וגדלתי שם,וכשהחלטתי שאורח החיים הזה לא מתאים לי ורציתי לצאת לא שנאתי. נכון שלא אהבתי הרבה דברים ,נכון שהיתה לי ביקורת ואולי יותר מזה אבל היתה גם פינה חמה בלב ,היתה איזו הזדהות בסיסית עם מקום ועם אנשים שהערכים שלהם ,השיח שלהם והקודים החברתיים שלהם זורמים לי בורידים ומהווים חלק מהדי אן אי שלי. אבל החברה הזו לא מכבדת אותך כפרט שרוצה לעזוב אותה כמו שאתה מכבד אותה גם בעוזבך. והיא התגלתה לי במלוא כיעורה .כל האמצעים הפכו כשרים,כל הערכים קרסו אל מול המטרה הנעלה של "מלחמת הקודש". אני שונאת אותם היום.הם לא השאירו לי ברירה.
 

mndi gold

New member
אני פה,לא ברחתי לאף מקום...

וממש לא פוחדמאנשים קטנים,ולהקת מעודדות. וגם אמשיך לכתוב בניק מחזיר בתשובה 11. גם אם זה לא מוצא חן בעיני אורי או אדמור....
 
מה הקשר בין מחט לתחת?

נפתח פה שרשור חשוב על היחס לעולם החרדי ואתה מכניס לכאן הודעה פרובוקטיבית ומיותרת. יאללה, תפתור את המריבה שלך באופן דיסקרטי מבלי לערב את כל העולם ואשתו
 
למעלה