זה בעצם אני(עומר)

זה בעצם אני(עומר)

טוב...אז זאת רשמית ההודעה הראשונה שלי בפורום הצבעים שלנו שבאמת פותחת נושא!!( יס יס, זה בהחלט הזמן למחוא כפיים ולבשר לי שוב ושוב כמה שאני חמוד). והנושא להיום: מדוע בעצם הכותרת של נושאי האוף טופיק נקראת: מרק OFF - כאשר ברור שכותרת זו מתייחסת למרק עוף , נושא הפוגע בנו הצמחונים , הטבעונים והביסקסואלים כאחד!( יום אחד אם תבקשו יפה אני אסביר לכם למה הצמחונים הם יוצאי הדופן מהשלושה) . האם גם בפורום של תנועת הצבעים שלנו בה אחוז ניכר של צמחונים טבעונים וכו נהנים אנשים מסויימים( העונים לשם אביב) להשליט את מרותם וקרניבריותם (מלשון קרניבור בערך..)?~?~? האם טופיק הנושא את הכותרת: מרק גופות בני אדם היה זוכה לתמיכה כזו ממנהלי הפורום!!?? לטיפולכם.
(לא מצאתי תרנגולת..!)
 
אחמ אחמ

א. בהתחשב בכך שכותב ההודעה הוא לא אחר מאשר.. אפרוח. הרי כי הודעתו לא ראוייה להתייחסות נאותה מצדו של אנוכי, כיוון שדין אפרוח הוא להמעך. ב. כן, דין אפרוח, ל ה מ ע ך. ג. בהנחה שמועכים אפרוחים, אזי עדיף להכין מהם מרק עוף. ד. מה שמוביל למסקנתי הבלתי נמנעת כי כותב ההודעה הנל מפחד מדינו הנחרץ. ה. שהוא כמובן, להפוך למרק עוף. ו. איתכם הסליחה. ז. זה בעצם מה שהתכוונתי אליו מלכתחילה למה הייתי צריך לעבור 6 סעיפים בשביל להגיע לכאן! (אגב אביב שים לב שהסעיף הזה הוא לא הכי ארוך).
 
אחמ אחמ...

א. בהתחשב בכך שכותב ההודעה הוא לא אחר מאשר... יהודי. הרי כי הודעתו לא ראוייה להתייחסות נאותה מצדו של אנוכי, כיוון שדין יהודי הוא להמעך. ב. כן, דין יהודי, ל ה מ ע ך. ג. בהנחה שמועכים יהודים, אזי עדיף להכין משיערותיהם שטיחים. ד. מה שמוביל למסקנתי הבלתי נמנעת כי כותב ההודעה הנל מפחד מדינו הנחרץ. ה. שהוא כמובן, להפוך לשטיח. ו. איתכם הסליחה. כבר לא כל-כך מצחיק, אה?
 
ההודעה הנל נכתבה בציניות טהורה

**ההודעה לא מיועדת לבעלי רגישות יתר לסרקזם. ***הציונים האלה תמיד חושבים שהם הקורבן.
 
בעולם שבו זה היה רק ציניות...

הייתי אולי צוחק. בעולם שבו זורקים יום-יום 20,000 אפרוחים למוות ברעב, צמא, חנק או מעיכה - זה כבר פחות מצחיק.
 
גם אני יודע לשים תמונות מזעזעות.

אבל זה לא משנה את מה שאמרתי. ומה לעשות, בדיחות פרטיות לא נועדו לכולם =)
 
למען הסר ספק

יש בי צורך להזכיר: הכותב העונה לשם "תומר המגניב" הינו צמחוני מטיף.
 
כן, אחרי שראיתי את התמונה...

ניסתי להיזכר האם אז בבית-הקפה הוא אמר שהוא צמחוני, כי זכור לי משהו כזה... בכל אופן, עמדתי נשמרת, בדיחות על זוועות שמתרחשות באופן ניכר סביב, לא מצחיקות!
 

Unicorn Fairy

New member
למען הסר ספק: שלי צמחונית 10 שנים!

ומטיפה!!! יש לי עדויות שאתמול אודי כינס אותנו במק'קילר ואני הטפתי להם על זה שהם אכלו שמה! וגם לאחרים!!!
 
למעלה