זה במיוחד עבור דובשנית....

פורומית

New member
זה במיוחד עבור דובשנית.... ../images/Emo20.gif

-------------------------------------------------------- רק לזהכיר לך שאני איתך!!!!!!!! בהצלחה היום אצל הדיאטנית... ואני מזכירה לך שוב שסיכמנו שאת מספרת לה את האמת על הבעיה שלך עם הבולמוסים, ולא שום סיפורים ולא שבירת ידיים...
ב ה צ ל ח ה ! ! ! ויום טוב...
--------------------------------------------------------
 

rutti

New member
מצטרפת לפורומית

כולנו איתך דובשניה שלי. מקווה שיהיה טוב היום ושתספרי לה הכל!!! בהצלחה!
 

שאקל

New member
אין טובה יותר מן האמת

דובשנית לכי עם האמת הפנימית שלך. ספרי לה הכל מהתחלה בלי להשמיט פרטים חשובים. ככה היא תוכל לעזור לך. אני בטוח שכולם רוצים רק את טובתך!!!!!
 

scarlet moon

New member
בהצלחה~!!~

דובשנית---- גם אני מצטרפת לכולן ומאחלת לך המון בהצלחה אצל הדיאטנית...!
יהיה בסדר!!!!!
 

rutti

New member
שאלה לטל:

הי טל רציתי לדעת למה לא טוב לאכול כמה פירות ביחד על הבוקר. כגון סלט פירות. דווקא זה נראה לי מעולה, כי זה גם משביע יותר מאשר לקחת כל פעם פרי אחד.
 

scarlet moon

New member
למה לא??? ../images/Emo75.gif

אני אמרתי שלא טוב לאכול כמה פירות ביחד על הבוקר???.... מה פתאום! זה מצוין!!! סלט פירות זה מצוין לגמרי..... ויש יותר הרגשה של ארוחה מאשר לקחת פרי... אני למשל, כשהייתי בדיאטה ואכלתי רק פרי בבוקר, אז הייתי צריכה הרגשה של ארוחה בבוקר, לא סתם לקחת פרי- אז הייתי חותכת כמה פירות לקוביות ושמה בקערה, לוקחת מיץ תפוזים ועושה לי ממש "ארוחת פירות"... פירות בבוקר זה הכי טוב. זה הכי מרענן ובריא. לא מעמיס על המערכת. אני אחזור לזה ברגע שאני אגיע למשקל שלי...
 

rutti

New member
אה אוקי

היה נדמה לי פשוט שאמרת למישהי לא לאכול את כל הפירות ביחד. זה באמת אחלה סלט פירות על הבוקר. מעולה לקיבה וממש מרענן וטעים.
 
למעלה