זה אני או ש...

  • פותח הנושא gesus
  • פורסם בתאריך

gesus

New member
זה אני או ש...

ליאיר לפיד יש יותר שיער לבן מאשר לאהרל'ה ברנע. וחוץ מזה, אני לא רואה יותר מדי עתיד לשולחן הזה שלו כיאיר נשען עליו.
 
למעלה