זהו

טליה34

New member
זהו

שקטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט הן נרדמו. הוא יצא. יש לי ערב חופשיייייייייייייייייייייייייייייייייי
 
תהני מהשקט ומהלבד../images/Emo140.gif

כי לפעמים גם זה כיף שימי מוסיקה שקטנה שאת אוהבת קראי ספר, או היי איתנו זו הבחירה שלך, וגם מזה את יכולה להנות שאת מחליטה היום לעשות, מה שבא לך מפרגנת
 

טליה34

New member
תודה קרן אור לי

יש לי כבר רשימה מוכנה של מה אני הולכת לעשות הערב. קצת כאן
שיחה ארוכה לחברה בארה"ב סוף סוף לראות חדשות בשקט. עוד קצת כאן..... אולי סרט טוב....לבד.....עם כוס תה ונענע...... עוד קצת כאן...... אוייייי.........זה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
 

טליה34

New member
אין מוזמנים......חחחחחחחח

נראה לך שאני אזמין מישהו/י להצטרף לשקט שלי? לשקט שהוא רק שלי? אה?
 

שייכת

New member
תגידי,

אפשר לה בשקט לשקט שלך או שבא לך לעשות קצת באלאגן??? ערב טוב טליה
 
שקט מהו?

פתגם גרוזיני אומר רבות מחשבות בלב דג אך פיו מלא מים אני מאמין בחשיבות השתיקה ויכול לדבר על כך שעות
 
למעלה