זהו זה!

ZIGFINGER

New member
זהו זה!

אני מתווכח עם חבר בקשר לנעימת הפתיחה של זהו-זה: ..."אל תהיה הוזה , אל תהיה כזה! קום וצא מזה, קום וזהו זה..." אני חושב שאומרים "האויר הזה - שאף מלוא חזה - זכור שאם תרצה! גם אתה תוכל לשנות את סוף המחזה, בזהו -זה. תקנו אותי אם אני טועה. תודה.
 
למעלה