ועוד משהו

  • פותח הנושא mb20
  • פורסם בתאריך

mb20

New member
ועוד משהו

דידי הררי היה חבר פעם בלהקה ששרה שיר על איזו אמא פולניה איך קראו ללהקה ומאיפה אני יכול להשיג את השיר
 
למעלה