הילה בסגול
New member
ומה עד כיתה ג' ?
ומה עד כיתה ג' ?
אני ממשיכה לכתוב כאן כיוון שהשרשור הקודם הגיע כמעט לתחתית הדף... כן מחוננת לא מחוננת במידה ולא אעשה אבחון פרטי אנחנו עומדים במקום עד לכיתה ג' אז הבנתי שמתקיימים מבחנים ארציים (בתקווה שלמעין בכלל תהא סבלנות לשבת לעשות את המבחן הזה
מעין לומדת בבי"ס באריאל. יש שם תכנית מצטיינים/מחוננים אשר לומדים בהקבלה עם המכללה באריאל, שהיא שלוחה של אונב' בר אילן. נגיד שאני עורכת למעין מבחן פרטי ומעין עוברת את המבחן ומתגלה כמחוננת. מה עכשיו ? מה זה נותן לה בעצם ? האם יש תכנית כזו או אחרת לפני כיתה ג' ? בחיפושים שעשיתי ברשת הכי מוקדם שמצאתי זה כיתה ג'. ודבר נוסף, הרכזת של שכבת א'-ב' היא שכנה שלי. לא חברה אבל שכנה של "שלום שלום". שוחחתי איתה בעבר והיא עשתה רושם של אשת חינוך מצוינת. כידוע אני לא מרוצה מהמורה של מעין. האם כדאי לי להזמין את הרכזת לכוס קפה (כבר העלנו את הרעיון בעבר) לשם שיחה על מעין וההתקדמות שלה ?
ומה עד כיתה ג' ?
אני ממשיכה לכתוב כאן כיוון שהשרשור הקודם הגיע כמעט לתחתית הדף... כן מחוננת לא מחוננת במידה ולא אעשה אבחון פרטי אנחנו עומדים במקום עד לכיתה ג' אז הבנתי שמתקיימים מבחנים ארציים (בתקווה שלמעין בכלל תהא סבלנות לשבת לעשות את המבחן הזה