"ולמולו את אישה..."

ferdinand

New member
"ולמולו את אישה..."

יודע שאת, לא נכנסת לכאן, שלא תקראי את זה... אבל מוכרח לשחרר את הלחץ הזה של המילים שמשתוללות בפנים. וכן. וגם, מוכרח 'קהל',
לא יכול לכתוב-זה – למגירה.... (או לתוך "קופסת הגפרורים", שם את סגורה עכשיו) מנסה להעביר תחושות למילים.... אינני 'איסטניסט', גם לא סגפן... אינני בוחל בגוף ובהנאותיו אפילו אפשר להגיד, להפך!
אבל לפעמים איתך בשבילך הייתי רוצה... הייתי רוצה לפגוש אותך, ללא גוף. ללא הבעירה הזו – אלייך. לשקוע במילים שלך, במבטים שלך... אפילו בחיבוקים שלך... בלי שארצה אותך כל כך. הייתי רוצה להיות שותף במקביל, בחייך, לשמוע את הסיפורים שלך – כן, גם הסיפורים ה-"הם", בלי שאקנא, בלי הערגה המטורפת הזו. אבל אי-אפשר. בלתי ניתן לניתוק. ואז עומד בפני מצב בלתי אפשרי – שזה או הכל או שום דבר. ובינתיים (במצב ביניים שכזה) לא עובר יום, בלי שמתפתה (לפחות פעם אחת) להרים טלפון, לשלוח מייל/מסר/SMS.... לא יכול, לא רוצה לנתק אותך מחיי ולא יכול לסבול את הקירבה הזו, בלי לגעת בלי לשקוע עמוק בגופך.... "לא הייתי רוצה להיות לך אח לא נזיר מתפלל לדמותו של מלאך ורואה חלומות עגומים של קדושה ולמולו את אישה..."
 

טאKילה

New member
אתה...

מעביר תחושות דרך המילים בהצלחה רבה, הייתי אומרת חבל שהיא לא קוראת אותך. אך להבנתי הלב מתעתע בין האסור והמותר והקרבה מרחוק חונקת קורעת בלי לגעת. כתיבתך נוגה
 

שמים1

New member
למולך היא אישה

ואתה רוצה את כולה , אתה נפשה , את גופה , אותה. ובעצם כל מילה מיותרת , וחבל לי שלכאן היא לא נכנסת... להתענג על המילים החושקות , המלטפות , העורגות שלך. מאחלת לך רק טוב. אתה כותב מרגש ונוגע
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifולמולך היא..אהבה../images/Emo99.gif

כתבת יפה ...ומרגש...ממש מתוך מקומות נסתרים שבלב.
.בגוף .
..ובנשמה!
 
למעלה