חן המקורית
New member
ולי בוקר אחד......
יצאתי להסיע את ילדיי איך שהגעתי לרכב....אופסססס פנצר בגלגל... וואי איזה לחץ.....מה אני אעשה? ליד ביתי יש גן פרטי ראיתי איזה אב אחד שהביא את ילדיו לגן הוא היה לבוש בקפידה....מצוחצח להפליא ואותו שמתי למטרה פניתי אליו וביקשתי עזרה.... האב הסכים לעזור הוא בא והחליף ת´גלגל אבל רבאאאאאאאק כמה קיטר ואמר: וואלה את כמו אשתי ממש כמו כל הנשים לא יודעת להחליף גלגל?.. היו צריכים ללמד אותכם גם את זה בטסט.. וואלה אתן הנשים חוץ מלהניע ....לא יודעות דבר חייכתי ולא אמרתי מילה בתוך תוכי התפוצצתי מצחוק.... אבל העדפתי לשתוק...שלא יחליט להתחרט וללכת הווו המלאכה שלו הסתיימה הוא היה מלוכלך כהוגן אמרתי תודה....והוא הלך וכמובן התנעתי את הרכב.... ונסעתי...מיותר לציין שגם נשארתי מסודרת בקפידה אז....בכל זאת יש אנשים טובים באמצע הדרך
יצאתי להסיע את ילדיי איך שהגעתי לרכב....אופסססס פנצר בגלגל... וואי איזה לחץ.....מה אני אעשה? ליד ביתי יש גן פרטי ראיתי איזה אב אחד שהביא את ילדיו לגן הוא היה לבוש בקפידה....מצוחצח להפליא ואותו שמתי למטרה פניתי אליו וביקשתי עזרה.... האב הסכים לעזור הוא בא והחליף ת´גלגל אבל רבאאאאאאאק כמה קיטר ואמר: וואלה את כמו אשתי ממש כמו כל הנשים לא יודעת להחליף גלגל?.. היו צריכים ללמד אותכם גם את זה בטסט.. וואלה אתן הנשים חוץ מלהניע ....לא יודעות דבר חייכתי ולא אמרתי מילה בתוך תוכי התפוצצתי מצחוק.... אבל העדפתי לשתוק...שלא יחליט להתחרט וללכת הווו המלאכה שלו הסתיימה הוא היה מלוכלך כהוגן אמרתי תודה....והוא הלך וכמובן התנעתי את הרכב.... ונסעתי...מיותר לציין שגם נשארתי מסודרת בקפידה אז....בכל זאת יש אנשים טובים באמצע הדרך