ולי בוקר אחד......

ולי בוקר אחד......

יצאתי להסיע את ילדיי איך שהגעתי לרכב....אופסססס פנצר בגלגל... וואי איזה לחץ.....מה אני אעשה? ליד ביתי יש גן פרטי ראיתי איזה אב אחד שהביא את ילדיו לגן הוא היה לבוש בקפידה....מצוחצח להפליא ואותו שמתי למטרה פניתי אליו וביקשתי עזרה.... האב הסכים לעזור הוא בא והחליף ת´גלגל אבל רבאאאאאאאק כמה קיטר ואמר: וואלה את כמו אשתי ממש כמו כל הנשים לא יודעת להחליף גלגל?.. היו צריכים ללמד אותכם גם את זה בטסט.. וואלה אתן הנשים חוץ מלהניע ....לא יודעות דבר חייכתי ולא אמרתי מילה בתוך תוכי התפוצצתי מצחוק.... אבל העדפתי לשתוק...שלא יחליט להתחרט וללכת הווו המלאכה שלו הסתיימה הוא היה מלוכלך כהוגן אמרתי תודה....והוא הלך וכמובן התנעתי את הרכב.... ונסעתי...מיותר לציין שגם נשארתי מסודרת בקפידה אז....בכל זאת יש אנשים טובים באמצע הדרך
 

אפרסק 28

New member
חן חן חן...אהבתי

סיפור מדהים.... קרה לי פעם משהו דומה..... יום אחד אני עובר ברחוב ומישהי שנראת טוב ספורטיבית מבקשת מימני עזרה.. כמובן בגלל פנצר....ואני כמו אחד שקרא טת הסיפור שלך לפני זה.. פשוט עונה לה לא לימדו אותך להחליף בטסט גלגל...תזמיני שרותי דרך.. אני פשוט ממהר...... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
הגברים האלה זה משהו......

כל בחורה בצד הדרך......ישר עוצרים....פותחים מכסה מנוע.... עושים קולות....ההההההההההההממממממממממממ.......כאילו מנימום ד"ר לשסתומים ולרצועת טיימינג......חחחחחחחחחחחחח מנייאקים ,חרמנים.....חחחחחחחחחחח
 
למעלה