ויתור על אבהות
שלום רב, האם בהסכם שנחתם בהסכמה ניתן לכתוב סעיף של ויתור על אבהות ומה זה אומר מבחינת הילד בעתיד בנוסף האם זה מהווה איזה שהיא משמעות במידה וההסכם לא יקבל תוקף של פסק דין. וכמובן מה כדאי. תודה מראש
ויתור על אבהות
שלום רב, האם בהסכם שנחתם בהסכמה ניתן לכתוב סעיף של ויתור על אבהות ומה זה אומר מבחינת הילד בעתיד בנוסף האם זה מהווה איזה שהיא משמעות במידה וההסכם לא יקבל תוקף של פסק דין. וכמובן מה כדאי. תודה מראש
תשובה
לא נראה לי שסעיף כזה יאושר על ידי בית המשפט, ובוודאי שאינו מחייב את הילד. אב לא יכול לוותר על אבהותו. אפוטרופסותו יכולה להשלל ממנו על ידי בית המשפט בנסיבות מסויימות. לשאלתך לגבי ההסכם ואישורו - ישנם סעיפים שלא יהיו תקפים ללא אישור בית המשפט.
תשובה
לא נראה לי שסעיף כזה יאושר על ידי בית המשפט, ובוודאי שאינו מחייב את הילד. אב לא יכול לוותר על אבהותו. אפוטרופסותו יכולה להשלל ממנו על ידי בית המשפט בנסיבות מסויימות. לשאלתך לגבי ההסכם ואישורו - ישנם סעיפים שלא יהיו תקפים ללא אישור בית המשפט.
ויתור על אבהות
שלום רב, האם בהסכם שנחתם בהסכמה ניתן לכתוב סעיף של ויתור על אבהות ומה זה אומר מבחינת הילד בעתיד בנוסף האם זה מהווה איזה שהיא משמעות במידה וההסכם לא יקבל תוקף של פסק דין. וכמובן מה כדאי. תודה מראש