ויסטה..
הי חבר'ה יש ברשותי נייד עם ויסטה ביזנס- רציתי לשאול אילו שינויי הגדרות ניתן לבצע על מנת להפחית מהעומס של ויסטה על המחשב?? האם שינויים כאלה עלולים להוציא את הגאדג'טים ? ובאופן כללי- האם הביזנס נחשב ל"כבד" יותר או פחות לעומת הסוגים האחרים?? תודה