ויסטה..

jugrad

New member
ויסטה..

הי חבר'ה יש ברשותי נייד עם ויסטה ביזנס- רציתי לשאול אילו שינויי הגדרות ניתן לבצע על מנת להפחית מהעומס של ויסטה על המחשב?? האם שינויים כאלה עלולים להוציא את הגאדג'טים ? ובאופן כללי- האם הביזנס נחשב ל"כבד" יותר או פחות לעומת הסוגים האחרים?? תודה
 

Jan22

New member
בעיקרון תמיד טוב להתחיל עם RAM גבוה

כלומר אם יש לך 1G ,תוסיף עוד ג'יגה ,זה די מומלץ. מעבר לזה ,אתה יכול לעבוד עם run - msconfig ,בצורה כזו שכל התוכניות שהכרחיות להרצה של VISTA ,מופעלות באמצעות Windows Services ,מה שאומר שכל מה שמעבר הוא רק אופציונאלי . תקרא כאן http://www.netsquirrel.com/msconfig/msconfig_vista.html
 
למעלה