ויזה כאל
רכשתי סוכה באמצאות חוברת המתנות של ויזה. לאור טיפול כושל בהספקת הסוכה, פניתי מיד לאחר סוכות לויזה כאל בתלונה. לפחות 5 פעמים נשלחה התלונה לויזה כאל באמצאות פקס ועוד כמספר הזה תזכורות באמצאות אתר האינטרנט שלהם. מפעם לפעם התקשר נציג שרות, שמע את תלונתי, הבטיח לטפל בה ונעלם. לפיכך שלחתי תלונה לפניות הציבור של בנק דיסקונט שהוא כידוע הבעלים של ויזה כאל. מנהל מרכז פניות הציבור, אלי רטנר, התקשר אלי והבטיח שהתלונה תועבר לויזה והיא תטופל. חלפו שלושה שבועות מאז, וויזה כאל שותקת.
רכשתי סוכה באמצאות חוברת המתנות של ויזה. לאור טיפול כושל בהספקת הסוכה, פניתי מיד לאחר סוכות לויזה כאל בתלונה. לפחות 5 פעמים נשלחה התלונה לויזה כאל באמצאות פקס ועוד כמספר הזה תזכורות באמצאות אתר האינטרנט שלהם. מפעם לפעם התקשר נציג שרות, שמע את תלונתי, הבטיח לטפל בה ונעלם. לפיכך שלחתי תלונה לפניות הציבור של בנק דיסקונט שהוא כידוע הבעלים של ויזה כאל. מנהל מרכז פניות הציבור, אלי רטנר, התקשר אלי והבטיח שהתלונה תועבר לויזה והיא תטופל. חלפו שלושה שבועות מאז, וויזה כאל שותקת.