וזה הסיפור שלי...

מורינה

New member
וזה הסיפור שלי...

כבר עברה יותר משנה מאז ניפגשנו לראשונה. קישקשנו בצ'ט, הוא מהצפון, אני מהמרכז - צחקנו על העניין שאין כמעט סיכוי שניפגש, למרות ששנינו חיפשנו אותו הדבר. החלפנו תמונות, לא-לא נידלקתי מייד. ובכל זאת ניפגשנו. זה היה קשר - רומן, אהבתי כל שניה בפגישות האילה - עשינו יחד מה שמעולם לא חלמתי לעשות - ואיתו העזתי. זה היה קשר מפרגן, חברי, מושקע, קרוב, כל כך נעים - היה טוב !!! היה............ היה ואין עוד - זה ניגמר. אחרי כמה חודשים של קשר מ ו פ ל א שכזה האיש התאדה - נעלם כלא היה. סבלתי מאד, כי לא הצלחתי להשיג אותו בפון, לא ענה למיילים - נ ע ל ם! אחרי שבועיים, אולי יותר, ענה לי לבסוף וסיפר איזה סיפור.....! הסיבה שבגלל התאדה לי ונעלם לא ממש חשובה כרגע - מה שעשיתי - דמיינתי לי מוות וירטואלי - פשוט "הרגתי" אותו - שיכנעתי עצמי שהאיש מת - פשוט מת. ובעצם, גם ככה לא הצלחתי להתגבר עליו. אני עדיין משאירה לו מידי פעם הודעות במייל, ב SMS ואני כמובן לא זוכה למענה - אמרתי מת .......... מת !! מאז, יצא לי לפגוש פה ושם........... הכי רחוק שהלכתי עם זה היה כוס קפה, כמה שיחות בפון. למרות שאני מאד רוצה קשר - קשה לי להתחבר למשהו או למישהו שלא ניראה לי מלכתחילה שיהיה דומה למה שכבר היה לי.
 

זריחה1

New member
מורינה יקרה../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

שולחת לך חיבוק ענק, מאוד מזדהה ומבינה את הרגשתך. אובדן, כאב, תיסכול, כעס.. עירבוביה של הכל יחד.. כן הקשרים האלה מסבים לנו כאב רב.. תהיי חזקה אני איתך בכאבך ובבור שנפער.. המשך ערב נעים.
 

דינהmeat

New member
ממליצה לך לקבל את החלטתו

גם אם כואב לך מהדרך בה עשה זאת. הוא לא הגבר הראשון שהחליט לברוח מקשר, לשכוח, לא להגיב. כבדי את רצונו, או יותר נכון - אי רצונו להמשיך בקשר ולהתאדות מחייך. עם כל הכאב, המשיכי הלאה בחייך. אל תמשיכי לנסות ליצור קשר, זה לא מוסיף כלום לכבוד שלך. בהצלחה.
 

dalida3

New member
את חייבת להשלים עם העובדה זה נגמר

כואב זה נכון,אבל אין ברירה אחרת. שולחת לך
ומאחלת לך ימים יפים יותר בזרועות של מישהו אחר.
 
למעלה