ווליום

  • פותח הנושא c444
  • פורסם בתאריך

c444

New member
ווליום

היי, איך מגבירים סאונד חלש במיוחד יותר מ 6? לא הצלחתי להגביר יותר מ 6. פס הוליום הכי למעלה בערוץ. תודה.
 

HeavenlyB

New member
או ע"י שימוש בכפתור ה-Gain

למעלה בכל ערוץ, או ע"י עריכת קובץ האודיו ושימוש ב-Normalize או ע"י שליחת הערוץ לערוץ Group שם תוכל להגביר את ערוץ ה-Group בעוד 6.
 
למעלה