וואו, טוב אם כבר יש פורום כזה, אז התייעצות...

ליזי133

New member
וואו, טוב אם כבר יש פורום כזה, אז התייעצות...

אני תוהה אם כדאי לי לצפות באגדה של קורה..
התאהבתי באוואטר כשף האוויר האחרון. סדרה מדהימה מכל הבחינות.
אבל ממה שראיתי (כמה פרקים בודדים בטלוויזיה) האגדה של קורה נראה לי פחות טוב. אז יוצא שאני לא בטוח.ה אם כדאי לי לצפות בזה או אם זה "יהרוס לי" (את החוויה מאוואטר)
מה הייתם אומרים? דעתכם?
 

spdf

New member
בעיניי כן

אני מאוד אוהב את האגדה של קורה, כי אני חושב שזה ממשיך את הקו של העונה השלישית של אוואטר - פחות ילדותיות, קווי עלילה יותר מתוחכמים, דמויות מורכבות יותר והומור מושחז יותר.
מה שכן - צריך לתת לזה צ'אנס אמיתי (יענו לשפוט רק אחרי כמה פרקים)!
ב'קורה' הדברים מתקדמים בקצב מהיר יותר וקורים בצורה קיצונית יותר, ולוקח זמן עד שמתרגלים לשפוט את העלילה לא לפי אוואטאר, אלא לפי קורה.
גם יכול להיות שנסחפתי וזה פחות עמוק מזה :) - בכל מקרה, הנאה מובטחת בעיניי.
 
ממליץ גם

קורה שונה מ-The Last Airbender, גם בעיצוב דמויות וגם בטון של הסדרה. היא יותר מבוגרת (עדיין יש מספיק הומור וכיף, לא לדאוג).
היה לי קצת קשה להסתגל לקורה (כי כולנו יודעים מה זה אומר לגבי אנג שיש אווטאר חדש...), אבל עכשיו אני אוהב את שתי הסדרות, כל אחת בזכות עצמה.
אני גם חושב ששום דבר לא יכול להרוס את The Last Airbender, זאת סדרה שעומדת בפני עצמה ומה שהיה לא ישתנה בגלל שיש סדרה נוספת באותו עולם.
 

Oukami Kun

New member
אלו שתי סדרות עם קונספט מאד שונה

אווטאר מספרת סיפור רחב יריעה, עם המון רובדים והמון עלילות רקע מאד מפותחות ומעניינות, כך שיוצא לנו לדעת המון על כל הדמויות, אפילו אם הן מאד שוליות (מיי וטאי-לי, למשל). הסיפור הוא ארוך יותר, כל עונה מתחלקת להרבה יותר פרקים ויש מקום לפתח המון נושאים.
באגדה של קורה הסיפורים הם יחסית קצרים, כל עונה מתחילה ונגמרת אחרי 12-14 פרקים ומתעסקת בנושא אחד מאד ספציפי, עם מעט מקום לעלילות צד. העלילה מתפתחת הרבה יותר מהר מאשר באוואטר ומגיעה לקליימקס מאד ברור בפרקי הסיום של כל עונה. גם בין עונות יש קשר מועט ביותר ואפשר לראות כל עונה כיחידה עצמאית וזה לא יפגע בהבנת הסיפור.
כמו שקודמיי ציינו, התוכן הוא יותר בוגר מאשר באוואטר.
בכל מקרה אני חושב שההנאה מהאגדה של קורה מובטחת ואני מבטיח שנהיה כאן כדי ללוות את הצפייה שלך אם תחפצי בכך.
 

ליזי133

New member
תודה על כל התגובות..

אני מניחה שאני אנסה להתחיל לצפות בזה אפילו היום ואראה אם אני אוהב את זה... זה ממש נחמד שפתחו פורום לסדרות האלה!
 
לא נשאר הרבה להוסיף

על מה שכבר כתבו לך, רק לחזק.

אני חושבת שמה שחשוב לזכור זה שאמנם לסדרה יש 4 עונות - אבל גם הן מסתכמות בפחות פרקים סה"כ מ-3 עונות של atla. אז גם יש פחות פרקים, גם מחולקים ליותר עלילות שצריך להשלים וגם ברמה הטכנית ההפצה והשיווק של ניקלודאון מספר 2 והלאה שווים לשירותים בעולם הרוחות - לא קיימים. זה לא הופך את הסדרה לפחות טובה! היא פשוט בנוייה אחרת, מה שגם עושה אותה לאחרת. הרבה אנשים נוטים לפספס את העובדה שזו סדרה שעומדת בפני עצמה, ולא "ספר 4 והלאה של atla"...
וכן, הנושאים הבוגרים יותר שעולים בסדרה - בהחלט בוגרים יותר. אני עדיין בהלם שחניכים שלי בגיל 11-12 ראו את ספר 3 ולא חטפו טראומה.
 
ורק עוד דבר אחד קטן אחרון...

זה שלדעתי כמה מהפרקים הכי טובים משתי הסדרות יחד נמצאים ב-legend of korra.
 

DoubleT

New member
כמה תוספות

אתחיל בלהמליץ גם על לראות.. הסבירות שמישהו שלא אהב את קורה יגיע לפה היא די נמוכה

&nbsp
לי אישית לקח די הרבה זמן להתחבר לעסק אי שם בעונה הראשונה, בעיקר כי לא יכלתי לברוח מהשוואה לatla. ההבדל הכי בולט היה הסביבה בה מתנהלת העלילה. העולם בatla היה נטול טכנולוגיה כמעט לחלוטין, וזה הפך את הכשפות להרבה יותר משמעותית בחיי היומיום של הדמויות. בקורה העלילה מתנהלת בעיקרה בערים מודרניות יחסית, עם עולם טכנולוגי די מתקדם, מקביל ברובו לזה שלנו בתחילת המאה ה20.
&nbsp
בונוס נחמד הוא הקריצות לalta - לדמויות, למקומות ולעלילה
 

Jen74

New member
היי, אני כאן "בגלל" הבת שלי


התחלתי לצפות באווטר כשף האוויר עם הילדות שלי והתמכרתי.
אני לא זוכרת כמה כבר ראיתי אבל בשלב מסויים לא היה לי כח לעקוב אחרי הסדרה וזנחתי אותה.
עכשיו הבת שלי עוקבת אחרי קורה ויצא לי לצפות איתה בכמה פרקים ואפשר להגיד שזה באמת לא בדיוק כמו שהיה עם אנג אבל בהחלט ממכר לא פחות.

&nbsp
לא נראה לי שזה הורס את החוויה מהאוואטר.
 
מדהים אותי כל פעם מחדש

איך הסדרה הזאת מצליחה לחצות גילאים ולא לכוון את עצמה לקהל יעד ספציפי.
שאפו!
 
למעלה