וואאאאאאאאאאאן בלוווווווווד

חולוני

New member
הוא באמת מעולה השנה

אבל גם טימבה וגם ג'אסט בלייז (שמפציץ בחדש של ג'יי-זי ב-3 שירים רצופים) הוציאו ביטים יותר טובים ממנו השנה. למרות שגם סוויז מביא באחלה הפקה בג'יי החדש (בשיר Dig A Hole). בקיצור, הדירוג הוא כזה: 1) טימבה. 2) ג'אסט בלייז. 3) סוויז ביטס.
 

חולוני

New member
סליחה סליחה סליחה

איך שכחתי? טעות בדירוג! הדירוג הוא כזה: 1) טימבה. 2) ג'אסט בלייז. 3) מארק רונסון. 4) דנג'רמאוס. 5) Armani XXXchange (המפיק של ספאנק רוק). 6) סוויז ביטס.
 

DJ$upreme

New member
טימבה נשמע טימבה

מאז שנת 1998 בערך, וזה לא רע בכלל - אפילו מעולה...אבל מי חשב שסוויז ימציא עצמו מחדש ויביא את היציאות החזקות של השנה, בעיני גם הראפ וגם באראנבי? אגב, הערה לאלבום של ג'סטין: אחלה אלבום, לדעתי קצת פחות טוב מהקודם. ואני מת על ג'סטין. אבל הוא לא זמר סול גדול. זמר סול על ההפקות האלה היה מפיל אותי, ג'סטין רק עושה לי אנטרטיינמנט. בעיקר בגלל זה האלבום שלו נופל מזה של ביונסה בערך בשתי רמות.
 

חולוני

New member
גם אני אוהב יותר את הראשון

של ג'סטין, חסרים לי הנפטונז בחדש שלו, אבל הוא עדיין הרבה יותר טוב מהחדש של ביונסה, שמאוד מפוזר, לא אחיד ברמתו ועם לא מעט פילר. בחדש של ג'סטין השיר היחיד שאפשר להגיד עליו שהוא פילר זה השיר שהפיק ריק רובין - Another Song. טימבה הביא באנגר אחרי באנגר וכך גם בהפקות שלו באחרון של נלי פורטדו. המהפך של סוויז ביטס ממעפן למפיק טוב בהחלט מרשים, אבל זה עדיין לא הופך אותו למפיק הכי טוב של השנה לטעמי. בכל מקרה מסכים איתך שמגיע לו כבוד, לא מזלזל בו.
 

DJ$upreme

New member
דווקא בשיר של רובין

הוא שר הכי טוב. חוצמזה יש גבול ליכולת לשלי להנות מהעתקים - מוצלחים ככל שיהיו - למקורות שעליהם גדלתי מוזיקלית. לשמוע אלבום כמו של ג'סטין זה למשל שעה וחצי מהחיים שהייתי יכול לשמוע בה עוד פעם את Sign of the times.
 

חולוני

New member
אולי הוא שר טוב

אבל זאת ההפקה הכי פחות טובה באלבום (לא אופייני לרובין) ואנחנו מדברים על הפקות כרגע.
 

DJ$upreme

New member
בקשר לאלבום של ג'סטין לא

התיחסתי בהכרח להפקות, הן די מצוינות, השירים נחמדים. השיר שרובין הפיק דווקא די טוב, ההפקה רזה ומתאימה למטריה הזו, אם כי זה קצת קרן פלס סטייל.
 

חולוני

New member
בדיוק

קרן פלס סטייל =
השיר הכי חלש באלבום לטעמי.
 

DJ$upreme

New member
אני די שונא את קרן פלס

שלא לומר מירי מסיקה השיר של ג'סטין לא רע דווקא. האלבום הזה סובל בעיקר מיתר תשומת לב להפקות ופחות מדי לשירים עצמם ולסולן עצמו. הוא לא ממש מצליח לגעת. הוא מרגיש פלסטיק. בגלל שאני מחזיק ממנו והפרויקט נשמע שאפתני ציפיתי שהוא יצא מתוך העטיפה אבל אולי אין כלום בפנים. לביונסה לעומת זאת יש פאקין סול. אני שם אלפיה עכשיו שאומרת שכשג'סטין יושב בבית ומשחק פליסטיישן היא עושה פיתוח קול, ומנסה להגיע לאריתה.
 

חולוני

New member
לביונסה יש קול מעולה

אבל האלבום שלה די מאכזב, החומרים פשוט לא מספיק טובים. הסינגל החדש שלה לדוגמה, הבלדה Irreplaceable זה שיר משעמם ת'תחת לטעמי. לעומת זאת, ג'סטין הוא לא זמר גדול, בכלל לא, אבל האלבום שלו יותר טוב משלה מהסיבה הפשוטה שהוא יותר אחיד ברמתו, ההפקה יותר טובה וחוץ מהשיר של ריק רובין, אין בו נפילות ופילרים בכלל. חבל שביונסה לא הלכה על אלבום שלם בסגנון ההפקות של ריץ' האריסון כמו Suga Mama ו-Freakum Dress, זה יכל להתאים לה הרבה יותר.
 

DJ$upreme

New member
freakum dress הוא השיר החלש באלבום

ליד UPGRADE U ואגב UPGRADE U עולה בהשמעות בבילבורד בלי שיצא סינגל אפילו, והולך להיות בנגר חזק במועדונים. irreplaceable שכתב לה NE-YO זה שיר מצוין ביותר, וגם הולך להיות ה-הלהיט מהאלבום הזה. אני חושב שזה אלבום בלי Filer בכלל, שמעתי גם חלק מהאאוטייקים - ממליץ לך להוריד אותם - וגם הם היו מצוינים. אגב אני מתנגד לגישה הכללית שלך לשפוט אלבום ראשית לפי הפקה והמפיקים שלו, לדעתי זו מגמה פסולה שמעדיפה את הקנקן על פני מה שיש בו, גישה צינית שיפה לז'אנר מוזיקלי נחות יחסית ודל מתוכן ממשי.
 

חולוני

New member
אוקיי

אז תאשים אותי שאני לא היפ-הופ הד אמיתי. ואתה יודע מה? אתה צודק. אני אוהב מוזיקה ששומע היפ-הופ בין היתר ולא להפך, היפ-הופ זאת לא המוזיקה הראשונה שאהבתי ובטוח שגם לא האחרונה. מה לעשות שאני אוהב מוזיקה של מפיקים ומחפש הפקות טובות, זה הטעם שלי. זאת גם כנראה הסיבה למה אני אוהב יותר מיינסטרים ראפ מאנדרגראונד ראפ, ההפקות של מפיקי המיינסטרים יותר טובות. אני לא אוהב את הבלדה של ביונסה וגם לא את Ne-Yo, הבחור מאוד אוברייטד לדעתי ולא מובן לי למה דווקא הוא הוזמן להתארח באלבום האחרון של גוסטפייס ובאלבום החדש של ג'יי-זי. Freakum Dress שיר מעולה לדעתי, הרבה יותר טוב מ-Upgrade U המאכזב. הפילרים באלבום של ביונסה לדעתי הם: Ring the Alarm (הוא לא סתם נכשל בתור סינגל) Upgrade U Irreplaceable ו-Resentment (הידעת שזה בעצם קאבר לשיר של ויקטוריה בקהאם?
) 6 שירים טובים מתוך 10 זה פשוט לא מספיק. בגלל זה נתתי לאלבום רק 3 כוכבים.
 

DJ$upreme

New member
NE YO הוא כותב השירים הכי

טוב כרגע בז'אנר, אולי אפילו היחידי המשמעותי. להבדיל מ"מפיק", הוא פשוט כותב שירים. דבר שקצת נשכח. בגלל זה כל ההייפ סביבו. דווקא באלבום שלו יש פילר אבל יש הרבה הברקות - וברוך השם אין כמעט בכלל ראפ. הוא מחזיר את הז'אנר למקומות שהוא היה בהם בין 92 ל-96, בהם הכתיבה של ימי האראנבי הקלאסים לא נשכחה אבל עדיין התערבבה עם הפקות ו-FLAVA אמיתיים - בהרכבים כמו Jade, brownstone, אצל מרי ג'יי, פיית', ד'אנג'לו ואחרים. Ring the alarm זו הברקה בעיני, בחירה אמיצה מאוד לסינגל שמראה שלבחורה יש ביצים. ב- FREAKUM אין כמעט שום מוזיקה, רק הפקה מציקה משהו. וחוצמזה כמעט כל בלדה הרי תהיה בעיניך פילר...למעט אולי כזו המופקת בצורה מיוחדת. אבל הרעיון בבלדה, זה השיר עצמו. אגב מודה ש-resentment לא בדיוק עשה לי את זה. בעניין אחר, כריסטינה - לא הצלחתי להתחבר בכלל לקטע ההיפהופי שלה. ממש ממש לא. היאצורחת ומאבדת אותי בשניה הראשונה, ההפקות לא מתחברות לשירים, כלום לא עבד לי. אולי צריך לחזור לזה כי הייתי במוד אנטי, אבל בחיי, כשהבחורה מתחילה זיין את השכל על back in the days כאילו היא באמת שתתה וויסקי קבוע בבר שבו הופיעה בילי הולידיי, אני אישית קיבלתי את החרפנה. ואז עוד פרמייר הנודניק...ג'יזס.
 
דווקא אני חושב בUPGARDE U

שFREAKUM החזקים באלבום, ביחד עם דה ז'ה וו ,גרין לייט ושוגה מאמא. אלבום לא רע בסה"כ, דיי הפתיע אותי.
 

DJ$upreme

New member
אני לא דיברתי בהכרח על הצלחה

ומכירות, דיברתי על השפעה חדשנות וגם קצת על טעם אישי.
 
למעלה