ובהמשך לדיון הקודם, האם זה זיוף? מה דעתכם?

מיצו

New member
למה גם אתה קופץ?

עשיתי לך משהו? חשבתי שסיימנו את הדיון ההוא, לא? מי מדבר עליך? יש אנשים שחושבים שמוצר איכותי שהושקעו בו מאות (יאללה נתפשר על עשרות) שעות של מחקר, תכנון, עיצוב, מעבדות, בקרת איכות הוא לא יותר טוב מחיקוי סיני זול שנעשה באמצעות יציקת גבס של מוצר מקורי, עשוי מחומרים של כאילו כמו המוצר המקורי, עם מדבקות של כאילו, עם חלקים של כאילו, עם בקרת איכות של כאילו, ועם מחיר של כאילו.

אתה ממש לא כזה. אתה מבצע בדיקות. אתה הולך לפי סטנדרטים. לא? לא הבהרנו כבר את הנקודה הזו? אני מפספס משהו? תפסיק להתנגח, לא מתאים לך.
 

noy fb 22

New member
אני אסביר לך למה, בשפה שאתה כאילו מבין משום שאתה כאילו

הומוסאפיינס, כאילו רוכב מנוסה שיש לו אמירה, כאילו יש לו במה להעשיר את הקורא כאן וכאילו בעל סמכות באיזה שהוא תחום.
האוטוריטה שלך, בשפה שלך, היא לא יותר מאשר יציקת גבס של המוצר המקורי, שנעשתה בכפר סיני נידח, עם מדבקות של ידע בהערכת שעות מחקר,תכנון עיצוב, מעבדות, בקרת איכות ו...אופטימיזציה, קלקולציה, אבלואציה, אינטגרציה...ועוד חרטא שיכולת להביא לו היית קצת יותר...מבין.
דיון אחד קטן ואפילו לא רועש במיוחד, וכל מסכת הנועם שלך (חיקוי סיני כמובן ), נשרה ארצה.
 

dan dan

New member
בקיצור ראיתי היום שואי מגניבה בסביבות ה- 3K

וראית גם קאברג מדליקה בשליש מחיר. ברור לי שישנם הבדלים ועל איכות משלמים יותר, אבל שליש מחיר עושה את שלו. בהמלצת כולם ירדתי מהסיני. ואני חושב ללכת על הקאברג. אם יש תובנות לגביה, אשמח לשמוע לפני הרכישה.
תודה לכולם.
נ.ב. סליחה על שיבוש השם
 

מיצו

New member
אתה יודע להגיד איזה דגם ה- Caberg?

אגב, יש קסדות שואי זולות יותר (לא יודע בדיוק על איזה דגם הסתכלת).
 

מיצו

New member
קסדות נפתחות, עם השואי רכבתי, עם הקברג לא

מכיוון שאני מבין שזה עניין של תקציב אז באמת מדובר בשתי קסדות ברמות שונות. אבל ברמה של הקברג יש עוד, גם של נולן, גם HJC, וגם אחרות. בדקת?
 

doutsh

New member
אף אחד לא אמר שחייבים לקנות קסדה ב5000 ש"ח

יש הבדל בין קסדה זולה ממותג מוכר לבין קסדה זולה ממקור לא ידוע.
אני רוכב (אמנם בשטח, אבל זה לא מאד שונה) עם קסדה של HJC בקסדה שקניתי בחו"ל ב-100$ כי היא קצת יותר כבדה ואולי פחות מאוררת, ובעיקר בצבעים שכנראה אף אחד לא רצה.
זו עדיין קסדה של חברה מוכרת שעומדת בכל התקנים ועברה בקרת איכות.
 

אם פי 3

New member


כל הקסדות שנמכרות בארץ, בחנויות מוכרות, הן בעלות תקן כלשהו (יש מאבק בין התקנים, אבל לכל הפחות תקן DOT), עברו בקרה כלשהי.
נכון - יש ויכוחים על סוג ההגנה הרצוי לפי סוג הפגיעות הנפוץ המשוער, וישנו trade off בין עמידות לספיגה (אולי מבלבלת במושגים, אבל בעקרון, בין היכולת של הקסדה לעמוד במכות, לבין היכולת שלה למנוע את העברת העוצמה הזו אל המוח הנתון בתוכה), יש תקנים שונים, יש רמות גימור שונות - ובכל מקרה, לא הייתי קונה קסדות ברמת המחיר הנמוכה ביותר (סביב 200 ש"ח נדמה לי, לקסדה שלמה, קסדת חצי או 3/4 הן לא אופציה בכלל בעיני, ונועדו למראית עין של עמידה בתנאי החוק, ולא להגנה אמיתית) אבל יש קסדות במחיר של כמה מאות שקלים עד סדר גודל של 1000 ש"ח, שבהחלט יכולות לעשות את העבודה. עם פחות פינוקים (ופינוקים זה דבר חשוב כשאת/ה רוכב/ת שעות ארוכות או במהירות גבוהה מאד, וכל הסחת דעת בגלל מכאובים שנובעים מחוסר נוחות, היא בעייתית, אבל אולי פחות משמעותי אם הרכיבות שלך קצרות ובמהירות בינונית).
&nbsp
עוד אלמנט שיש לנו מעט שליטה עליו, הוא אופן התחזוקה של הקסדה, כשידוע שחום ונפילות פוגעים בחומרים סופגי האנרגיה - וגם אם אין לי שום דרך לדעת מה בדיוק עבר על הקסדה מהיצרן ועד אלי, אני יכולה לקוות שיבואן רציני, ישקיע יותר בתנאים הנדרשים, מאשר משלוח אקראי בדואר רגיל.
&nbsp
בקיצור - עדיפה בעיני קסדה ברמת מחיר נמוכה, אבל מתהליך מבוקר, על פני קסדת "מותג" אפילו באותו מחיר, שהגיעה ממקור בלתי ידוע - ואולי זו באמת מציאה מדהימה, אבל אולי זה גם זבל עם מדבקה. מכיוון שאין דרך להבדיל, והסיכון כאן גדול מדי.
&nbsp
 

אם פי 3

New member
ועוד נקודה

אחת הנקודות החשובות בקסדה, זה ההתאמה לראש. גם הקסדה האיכותית ביותר, לא תגן טוב אם היא לא במידה הנכונה, ועלולה להיות קטסטרופה מבחינת נוחות (שכאמור -משפיעה על בטיחות הנהיגה) אם היא לא יושבת טוב על הראש הספציפי שלך, עם המבנה היחודי לך.
לכן, חשוב למדוד קסדה לפני שקונים. ולא מספיקה רק המידה ה"יבשה".
(אפשר למדוד בחנות, ואז להזמין מהאינטרנט את אותו דגם).
 

dan dan

New member
על כל ההתייחסויות והתגובות כאן

אין ספק שלמדתי הרבה, והדבר הכי חשוב זה שאקנה באמת משהו תקני ובמקום רציני ולא מעלי. אבל כן אמשיך לקנות מעלי חליפות סערה ועוד כהנה. צריך לעזור גם לכלכלה הסינית

תודה רבה לכולם.
 

noy fb 22

New member
טיפ קטן שלא אמור לפתוח שוב את השרשור הזה, שאכן מיצה את עצמו.

לפני כמה שנים, בדקתי ככה סתם, קסדות שמעולם לא נפגעו, שהיו תולות אצלי על הקיר במחסן סגור ומכוסות בכיסוי שלהן. כולן מהסוג הנפתח.
שתי פורש דיזיין מקוריות, אחת פורש דיזיין מתוצרת נולן, אחת BMW (מתוצרת שוברט), אחת ימאהה (לא נפתחת) ואחת HJC דגם לא חדש יחסית.
בכולן !!! למעט ה HJC, הריפוד הפנימי התפורר ונעלם כמעט לחלוטין ולא, ממש אין לי בעיית חולדות או מכרסמים.
ה HJC נותרה כחדשה.
זו אחת הסיבות שבזכותה, גם הקסדה המשמשת אותי היום היא HJC.
 

מנשה ש

New member
מזמינים איכות מאתרים מהימנים ועדיין מקבלים עודף מ-2000 שח

למשל, הזמנתי את הקסדה Nexx XD1 Voyager Helmet מהאתר Revzilla.
האתר לא זול, אך אמין במוצריו ובשירות הלקוחות שלו.
הקסדה עם הרבה פיצ'רים, כולל תושבות והכנה להתקנת מערכת קשר והצמדת מצלמות:
http://www.revzilla.com/motorcycle/nexx-xd1-voyager-helmet

המחיר 400$+כ-25$ משלוח (הזמנתי חבילה של דברים נוספים). הקסדה עונה על שני התקנים ECE 22-05 and DOT, כך שאין שום בעיה עם המכס וזה מלכתחילה מוצר בטיחות. יש כתבה על הזמנת קסדות מחו"ל:

http://wheelz.co.il/מדריך-רכישת-קסדה-ברשת/

כך שעם עודף מ-2000 שח מקבלים קסדה איכותית, הממוקמת אין שם באמצע המכובד של סקלת הקסדות.
 
מה אתה אומר על ה-Nexx XD1?

כמה שקטה היא? איך המידות ביחס לחברות אחרות (עדיף ביחס ל-Arai)? בדיוק אני בהתלבטות לגבי קסדה לדו"ש
 

Dresdner

New member
יש לי NEXX לכביש XT 1

ואני מאד מרוצה מהיחס של איכות VS מחיר.
לגבי מידות בקסדות הכביש לפחות אני שבדרך כל M לקחתי S והיא יושבת עלי מעולה.
NEXX מייצרת את קסדות TOURATECH בפורטוגל, מקווה שהם יצליחו כי באמת הם עושים מוצרים טובים
 
למעלה