"ואף על פי כן, נוע תנוע!"

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
מהיכרות עם האיזור

לא תוך דקות. תוך עשרות דקות במקרה הרע
ויותר מזה במקרה הטוב. אאל"ט, עברה לפחות חצי שעה מרגע חטיפת אבו חדיר עד שהתחיל משהו בכלל. ופה מדובר על מעשה שהוא בבירור פלילי ומהווה סכנת חיים לחטוף, לא משנה מי חטף אותו.
&nbsp
לא בדיוק מעצר משטרתי שגרתי. אין לי נתונים, אבל אני בטוח שעבריינים נעצרים על ידי המשטרה בשועפט כל הזמן והשמים לא נופלים. מספיק לפחד מהצל של עצמך. אם חו"ח זה יגלוש להתפרעויות, לכוחות המתאימים יהיה מספיק זמן להתארגן.
מהיכרות עם האיזור
ישנם הטרדות בלתי פוסקות בכל הזמן, שום כוח שיטור לא יכול לעצור את זה.
&nbsp
במיוחד בגלל שלרוב מדובר בקטינים, וכאשר אזרחים ערבים "תמימים" רואים מעצר של "ילדים" הם משתגעים ונוהגים באלימות
 

davidfainshtein

Member
מנהל


מהיכרות עם האיזור
ישנם הטרדות בלתי פוסקות בכל הזמן, שום כוח שיטור לא יכול לעצור את זה.
&nbsp
במיוחד בגלל שלרוב מדובר בקטינים, וכאשר אזרחים ערבים "תמימים" רואים מעצר של "ילדים" הם משתגעים ונוהגים באלימות
 
תעשה לי טובה.

מהיכרות עם האיזור
ישנם הטרדות בלתי פוסקות בכל הזמן, שום כוח שיטור לא יכול לעצור את זה.
&nbsp
במיוחד בגלל שלרוב מדובר בקטינים, וכאשר אזרחים ערבים "תמימים" רואים מעצר של "ילדים" הם משתגעים ונוהגים באלימות
תעשה לי טובה.
אין מקום במדינת ישראל שהמשטרה לא יכולה לבצע בו מעצר אם היא רוצה מספיק בכך. למעשה, דווקא הפגנת רצינות מול המטרידים תראה להם בצורה ברורה שההתנהגות הזו לא מקובלת ושהעונש יגיע.
&nbsp
אני ממש מנסה להבין את הלך המחשבה שלך שמביא אותך להיכנע מול התנהגות פלילית קטנונית של קומץ עוד לפני שבכלל נעשה נסיון רציני כלשהו לטפל בבעיה. אבל אתה כבר החלטת שזה "בלתי אפשרי". אני מפחד מהיום שבו יהיה טרור אמיתי. עוד תציע להקים גדר מסביב לקרית יובל.
 

jp3raptor

Member
אתמול בערב הרכבת הותקפה, למרות הליווי

תעשה לי טובה.
אין מקום במדינת ישראל שהמשטרה לא יכולה לבצע בו מעצר אם היא רוצה מספיק בכך. למעשה, דווקא הפגנת רצינות מול המטרידים תראה להם בצורה ברורה שההתנהגות הזו לא מקובלת ושהעונש יגיע.
&nbsp
אני ממש מנסה להבין את הלך המחשבה שלך שמביא אותך להיכנע מול התנהגות פלילית קטנונית של קומץ עוד לפני שבכלל נעשה נסיון רציני כלשהו לטפל בבעיה. אבל אתה כבר החלטת שזה "בלתי אפשרי". אני מפחד מהיום שבו יהיה טרור אמיתי. עוד תציע להקים גדר מסביב לקרית יובל.
אתמול בערב הרכבת הותקפה, למרות הליווי
המשטרתי הצמוד.
&nbsp
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd....9_10203501307307745_2649644544700090832_n.jpg
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה שתגיד. גם היום הותקפנו.

לא מאמין לתמונה הזו.
גם אני יכול לצייר דברים במחשב. התמונה הזו מצטרפת לבטון במסילות
&nbsp
מה שתגיד. גם היום הותקפנו.
הערב בשעה שבע בערך בדרך לפיסגה זרקו מתחת לגלגלי הרכבת מוט ברזל בתחנת שועפאט. ואת זה אני אומר לך מעדות אישית. עמדתי מאחורי תא הניהוג.
 
ומה קרה? מה עשה הליווי המשטרתי?

מה שתגיד. גם היום הותקפנו.
הערב בשעה שבע בערך בדרך לפיסגה זרקו מתחת לגלגלי הרכבת מוט ברזל בתחנת שועפאט. ואת זה אני אומר לך מעדות אישית. עמדתי מאחורי תא הניהוג.
ומה קרה? מה עשה הליווי המשטרתי?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא עשו כלום


ומה קרה? מה עשה הליווי המשטרתי?
לא עשו כלום

הנהג המשיך לנסוע באיטיות עד שיצא משועפאט.
האמת היא שיש פה משהו מענין מאוד שאני רוצה תשובה לגביו.
&nbsp
מימין למושב הנהג, על הריצפה, יש ידית משיכה שאף פעם לא הבנתי מה היא עושה.
כאשר המוט היה תקוע מתחת לחוגון, הנהג משך את הידית ונראה שמחובר אליה כבל מתכת שהוביל אל מתחת לקרון. נראה כמו מנגנון שמרים את הפיילוט.
 
מצטער לשמוע תחזרו בשלום.

מה שתגיד. גם היום הותקפנו.
הערב בשעה שבע בערך בדרך לפיסגה זרקו מתחת לגלגלי הרכבת מוט ברזל בתחנת שועפאט. ואת זה אני אומר לך מעדות אישית. עמדתי מאחורי תא הניהוג.
מצטער לשמוע תחזרו בשלום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בערב נסעתי לאורך הקו.

"ואף על פי כן, נוע תנוע!"

הבוקר ראיתי בתחנת יקותיאל אדם את הרכבת הקלה
וברדיו ברכב שמעתי שהיא חוזרת לפעול היום
בערב נסעתי לאורך הקו.
תחנות שועפאט וא-סאהל הרוסות לחלוטין. כל מערכות התקשורת, הרמזורים, האיתות והשילוט לאורך הציר הושמדו. על הרציפים הוצבו דלפקים מאולתרים לממכר כרטיסים, למרות שאיש לא משתמש בהם. הרכבות כמעט ריקות ומלוות בידי המשטרה.
 
לא מאמינים לך


בערב נסעתי לאורך הקו.
תחנות שועפאט וא-סאהל הרוסות לחלוטין. כל מערכות התקשורת, הרמזורים, האיתות והשילוט לאורך הציר הושמדו. על הרציפים הוצבו דלפקים מאולתרים לממכר כרטיסים, למרות שאיש לא משתמש בהם. הרכבות כמעט ריקות ומלוות בידי המשטרה.
לא מאמינים לך

ברור שאם הרכבת עוברת שם אז הכל תקין. כל התחנות שלמות, מסכי המידע פועלים, התמרורים והרמזורים במקומם והשכונה הפסטורלית שקטה ונעימה לכל עובר אורח.
כל הדיווחים על נזקים חמורים ביותר הן מצד עדי ראיה ועיתונאים והן מצד סיטיפס עצמה(!!) הם שקר וכזב.
הכל נאמר ופורסם בכדי להכפיש את המחבלונים המסכנים תושבי בית חנינה וגם בשביל לסחוט כספי פיצוי מהמדינה.
&nbsp
עד כאן מירושלים המאוחדת.
&nbsp
 
מי אמר שלא מאמינים לו?

לא מאמינים לך

ברור שאם הרכבת עוברת שם אז הכל תקין. כל התחנות שלמות, מסכי המידע פועלים, התמרורים והרמזורים במקומם והשכונה הפסטורלית שקטה ונעימה לכל עובר אורח.
כל הדיווחים על נזקים חמורים ביותר הן מצד עדי ראיה ועיתונאים והן מצד סיטיפס עצמה(!!) הם שקר וכזב.
הכל נאמר ופורסם בכדי להכפיש את המחבלונים המסכנים תושבי בית חנינה וגם בשביל לסחוט כספי פיצוי מהמדינה.
&nbsp
עד כאן מירושלים המאוחדת.
&nbsp
מי אמר שלא מאמינים לו?
זו עדות אישית. לצורך העניין, יש כאן מישהו בפורום שראה בעצמו את הבטון במסילות? את המסילות העקורות?
&nbsp
אז או שמישהו קצת הגזים עם הדיווחים שלו או שסיטיפס הם אלופי העולם בשיפוץ מסילות.
 
טוב, לא צריך להגזים...

מי אמר שלא מאמינים לו?
זו עדות אישית. לצורך העניין, יש כאן מישהו בפורום שראה בעצמו את הבטון במסילות? את המסילות העקורות?
&nbsp
אז או שמישהו קצת הגזים עם הדיווחים שלו או שסיטיפס הם אלופי העולם בשיפוץ מסילות.
טוב, לא צריך להגזים...
&nbsp
הנזקים הם רבים, אבל למישהו היה חשוב שהרכבת תשוב למסלולה כמה שיותר מהר אע"פ שלא בטוח שזה מה שעדיף הן מצד הנוסעים והן תפעולית.
 
חלק מהנזק הוא הנזק קוסמטי בעיקרו

טוב, לא צריך להגזים...
&nbsp
הנזקים הם רבים, אבל למישהו היה חשוב שהרכבת תשוב למסלולה כמה שיותר מהר אע"פ שלא בטוח שזה מה שעדיף הן מצד הנוסעים והן תפעולית.
חלק מהנזק הוא הנזק קוסמטי בעיקרו
לא נדרש רצון מיוחד כדי להשיב את הרכבת למסלולה מהר.
&nbsp
נכון שזה עולה כסף לתקן את הנזק אבל הרכבת יכולה לנסוע גם בלי שלטים ותחנות. לגבי הנזק למערכות החשמל והתקשורת, כנראה שלא לוקח יותר מדי זמן להחזיר את הרכבת למצב עבודה חלקי. הרי גם סיטיפס עצמם מודים שלא כל הנזק תוקן ועדיין הרכבת נוסעת אם כי לאט מהרגיל בגלל הבעיות עם הרמזורים. כנראה שהתיקון המלא יקח זמן אבל מסתבר שלא צריך להחזיר את המסילה למצב המקורי כדי להפעיל אותה.
&nbsp
לגבי מה שעדיף מבחינת הנוסעים ומבחינה תפעולית, קטונתי. אבל אני בטוח לגמרי שהעלות של שינוי מהותי במסלול הרכבת הקלה תהיה גבוהה ולא ברור בכלל שעדיף להשקיע שם ולא בהקמת בהארכת הקו האדום או הקמת קווים חדשים
 
תיקון הנזק שאתה מתאר ייארך 9 חודשים

בערב נסעתי לאורך הקו.
תחנות שועפאט וא-סאהל הרוסות לחלוטין. כל מערכות התקשורת, הרמזורים, האיתות והשילוט לאורך הציר הושמדו. על הרציפים הוצבו דלפקים מאולתרים לממכר כרטיסים, למרות שאיש לא משתמש בהם. הרכבות כמעט ריקות ומלוות בידי המשטרה.
תיקון הנזק שאתה מתאר ייארך 9 חודשים
משום שחלק מהציוד שנהרס - אין לו חלפים בארץ וצריך להזמין את החלפים מחו"ל. לפי הבנתי הנזק הרב הוא במערכות התקשורת ובכבלים. נכון שהמסילה רותכה במקום בו ניסו לחתוך אותה אך זה רק פתרון ביניים ויהיה צורך להחליף חוליית מסילות שם. כמו כן הרק"ל מוגבלת מהירות בשועפאט עד לתיקון כל המערכות.
 
אתה יכול לפרט?

תיקון הנזק שאתה מתאר ייארך 9 חודשים
משום שחלק מהציוד שנהרס - אין לו חלפים בארץ וצריך להזמין את החלפים מחו"ל. לפי הבנתי הנזק הרב הוא במערכות התקשורת ובכבלים. נכון שהמסילה רותכה במקום בו ניסו לחתוך אותה אך זה רק פתרון ביניים ויהיה צורך להחליף חוליית מסילות שם. כמו כן הרק"ל מוגבלת מהירות בשועפאט עד לתיקון כל המערכות.
אתה יכול לפרט?
מה המגבלות שיש על הרכבת? ממה הן נובעות?
 
כאשר אין רמזורי רק"ל, הנסיעה מסוכנת

אתה יכול לפרט?
מה המגבלות שיש על הרכבת? ממה הן נובעות?
כאשר אין רמזורי רק"ל, הנסיעה מסוכנת
ועלולה לגרום לתאונות. אי לכך יש הגבלת מהירות במקום למען הבטיחות.
לא כל פריט שקיים לאורך כל הציר קיים במלאי באופן זמין וגם פריטים נגמרים ומדי פעם יש להזמין מצרפת נוספים. לא מחזיקים במלאי כל מק"ט של הרק"ל. אילו היו מחזיקים במלאי כל חלק, היו צריכים להכפיל את שטח הדיפו. ישנם גם פריטים שמתקלקלים לעיתים רחוקות ולכן לא כדאי להחזיקם במלאי שיתפסו מקום על המדף. חלק מהחלפים הם ישראלים ולכן איתם אין בעיה כגון שמשות של קיבוץ צובה נגד אבנים בעלות 3 שכבות.
לא מחזיקים מנועים חשמליים רזרווה. אם נדרשת החלפת מנוע משתדלים לשפץ במקום ועל פי רוב הדבר אפשרי. ייתכנו מקרים שבהם אין אפשרות לשפץ בארץ או מקרים שבהם ייאלצו לשלוח קרון שלם לתיקון בצרפת (תאונות עם דיפורמציה של כל הקרון - למיטב ידיעתי לא ניתן לתקן נזק כזה בדיפו, אם כי במפעל רמת"א בבאר-7 ניתן לעשות זאת אך הרק"ל לא קשורה עם רמת"א בהסכם מעין זה).
 


כאשר אין רמזורי רק"ל, הנסיעה מסוכנת
ועלולה לגרום לתאונות. אי לכך יש הגבלת מהירות במקום למען הבטיחות.
לא כל פריט שקיים לאורך כל הציר קיים במלאי באופן זמין וגם פריטים נגמרים ומדי פעם יש להזמין מצרפת נוספים. לא מחזיקים במלאי כל מק"ט של הרק"ל. אילו היו מחזיקים במלאי כל חלק, היו צריכים להכפיל את שטח הדיפו. ישנם גם פריטים שמתקלקלים לעיתים רחוקות ולכן לא כדאי להחזיקם במלאי שיתפסו מקום על המדף. חלק מהחלפים הם ישראלים ולכן איתם אין בעיה כגון שמשות של קיבוץ צובה נגד אבנים בעלות 3 שכבות.
לא מחזיקים מנועים חשמליים רזרווה. אם נדרשת החלפת מנוע משתדלים לשפץ במקום ועל פי רוב הדבר אפשרי. ייתכנו מקרים שבהם אין אפשרות לשפץ בארץ או מקרים שבהם ייאלצו לשלוח קרון שלם לתיקון בצרפת (תאונות עם דיפורמציה של כל הקרון - למיטב ידיעתי לא ניתן לתקן נזק כזה בדיפו, אם כי במפעל רמת"א בבאר-7 ניתן לעשות זאת אך הרק"ל לא קשורה עם רמת"א בהסכם מעין זה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה