ואסור לבכות

ואסור לבכות

ארוך ומשעמם, באחריות העבודה, דעו לכם הופכת שוחקת מוחקת ומרחיקה בסופשנה. ואצלנו, בקהילה, חוגגים כל חג כמעט בצורה המונית. ובשבועות, ובשבועות פסטיבל המוני, בו כל גן צריך להופיע לפני למעלה מארבע מאות הורים ואורחים, וביחד, כשבע מאות איש. ואני לא מרחמת על בני השלוש שצריכים לרקוד, אני מרחמת על שלי, הגדולים. שלי, הגדולים, היו אמורים לא להופיע, הוועד ביקש לעשות הופעה של ההורים. לפני שבוע פניתי לוועד והוא הודיע לי שאין להורים כוח. ולכי תבני מדינה ככה....... אז החלטתי, אחרי התייעצות עם עשרים ותשעת אהוביי, להכין שיר שלא קשור לשבועות, להביא לקהל הזה את המנון הגן, ולמה אני כותבת את זה? כי אני כבר שומעת הורים מלחשים: "מה זה קשור לשבועות" "כמה רדוד" "כמה בינוני"..... ואני יודעת שזה הכי נכון לילדים שלי, וזה מה שהם רצו להביא, וזכותם [הם מתכוונים להכריז עצמאות, כי יש להם שפה שהמציאו, המנון, דגל וסמל]. ואני מתחילה להזדקן, כי מה שההורים אומרים מעליב אותי נורא. ואלי זה בגלל שאני עובדת קשה מאוד, ואולי זה בגלל שהשבוע ילד מקסים, באמת, בעט בכוח בידי ונקרע גיד, וקשה לי להזיז את היד הזאת. ואולי זה בגלל שאמא שלי במצב כלכך לא טוב, ודוחים לה כל הזמן את הניתוח שהיא אמורה לעבור, והיום איבדה עשתונות והכרה בגין המתח הרב בו היא שרוייה. ולמה אני בכלל כותבת את הכל?????? כי היום הפסיכולוגית שאבחנה את בתי אמרה לי שהיא לא נותנת לעצמה להתחבר אל עצמה, וזהו קושי רגשי. ואני חשבתי שאני אצליח למנוע את זה ממנה....... כי אמא שלי כמעט כפתה עלי לא להתחבר אל עצמי, מרוב סודות והכחשות והדחקות וזיוני מוח, הפכתי לרובוט כמעט לא אנושי, אני לא מרגישה כלום כמעט...... ועכשיו היא, הקטנה הזאת הולכת בדרכי, ואני לא יודעת איך לעזור לה, איך לחבר אותה לשם, פשוט כי אני לא יודעת איך עושים את זה. ועכשיו אני מבינה, אני מבינה שאמא שלי לא אשמה, גם היא כנראה לא ידעה איך עושים את זה. אוףףףףףףףףףףףףףףף ואסור לבכות. כמה שזה היה מקל עכשיו, נו, לו ידעתי איך. סליחה. אין איפה לשפוך ת'קישקעס.....
 
למה אסור לבכות? ../images/Emo4.gif

מפוזרת, מותר לבכות!!! כאמא לילדים בגן, אני יכולה לומר לך שאני מאוד מעריכה את עבודתך, יותר ממעריכה. זו ממש שליחות. אהבתי את ההמנון של הגן, את הרעיון עצמו, ואם זה מה שטוב לילדים שלך, שיגידו ההורים מה שהם רוצים, הרי להם אין כוח ורצון לתרום מעצמם..שיקפצו... בקשר לאמא והילדה... הרבה בריאות, בגוף ובנפש. ושוב, מותר לבכות מפוזרת
 

jozefin3

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo13.gifמותר לבכות, ואפילו בריא...

ועם כל מה שכתבת כאן, את כן מתחברת לעצמך לרגשות שלך,ואולי זה הגיע מאוחר..
.ואולי גם לבת שלך זה יגיע...קצת אחרי!!
 

tvrui10

New member
כבר מזמן אני יודע שההרגשה

הפנימית לא בהכרח קשורה רק לאירועים המלחיצים שאנחנו עוברים. מה שאני מנסה להגיד זה שמצב רוחך השפוף יעבור, גם אם הבעיות האמיתיות שתיארת לא יפתרו כל כך מהר. את לא חלשה! ואל תתחילי להישבר לנו ילדה! או קיי, פסק זמן של יום יומיים לדיכדוך,מנוחה ורחמים עצמיים לא הזיקו לאיש. אח"כ להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד !! כי כשאת בתנופה שום דבר לא יעומד בפנייך.. אז קדימה! אנחנו ממתינים לך,חדה,שנונה וטמפרמנטית כפי שאת תמיד. לא זה מה שישבור אותך... ואם צריך ,מוכן לארגן משלחת לתמיכה (אבל את בטח לא תבקשי עזרה מאיש,מכיר אותך!)..
 
בטח שמותר

ואני חייכתי הבחירה של ילדי הגן לשיר את הימנון הגן בחגיגה ההמונית זה ממש מרגש, וזה מאד חמוד ,ואני חושבת שזה רק מראה את האהבה שלהם לגן, והגן שלהם זו את
,ויהיו בטח אחרים שירקדו יחפות ויחפים , חצאיות לבנות וחולצות רקומות בין שיבולים אבל הילדים ישירו את הימנון הגן , זה הכי בעולם , רפואה שלמה לאמא , ליאור
 

paloma blanca

New member
../images/Emo24.gifלא רק שמותר

אפילו רצוי וחובה. משום מה תמיד לימדו אותנו שבכי מראה על חולשה
אבל אני חושבת שאין כמו בכי לשיחרור מועקה כראוי
אז קבלי חיבוק גדול ממני ובכי ככל העולה ברוחך
רק לא בקול רם מדי שלא תפחידי את השכנים
 

עפיפiנט

New member
מפוזרה מותק, קודם קחי../images/Emo24.gif

ומה מי מו? מי אמר שאסור לך לבכות, איפה כתוב שלאמהות עובדות אסור לבכות ולמה בכלל מצפים שנהייי מושלמות, ראבק. אבל תעשי הפרדה ברגשות, נו שעכשיו הכל התערבב לך שמה, העבודה, הגן הילדים, ההורים, הממונים וכן גם הקן הפרטי שלך. תעשי לך איזה כוס משקה מרענן, תחשבי, תזיזי הצידה את כל ש"לא חשוב" נו מה שפחות חשוב, או שאפשר להתפשר עליו. וכן תבכי, תפריקי ת, מטען. ס'אמק העבודה הזו, שוחקים לנו ת'צורה, תרתי... דהיינו גם מבפנוכו אני מכפתלי אני בוכה כ'שזה גדול עלי, מה מה מה אני לא ברזלה
ולדעתי, אולי כדאי לתת לכל ילד/ה, את מילות השיר שיביא לאמשלוו או לאבשלו הבייתה, ככה זה יקל על החלטתך והחג יכול להיות יפה ולאמשלך
החלמה מהירה-אמן
יאאלה לכי שטפי פנים
 
מותר לבכות..

כי הבכי משחרר.. כי הדמעות מוציאות החוצה את המועקה שבפנים.. כי במקום לצעוק את שכואב זה פשוט זורם לו החוצה.. מותר לבכות כי זה מעיד שאנחנו לא אבנים בקיר אלא אנשים עם רגשות והרגשות.. ואחרי הדמעות.. כשקצת התרוקן מבפנים.. אפשר לקחת פסק זמן.. להסתכל על תוכן הדמעות.. לקבל החלטות.. לבדוק פתרונות.. והעיקר.. לחזור לחייך כי אנחנו אנשים שאוהבים את החיים.. .. חיבוק ענקי מפזרת.. אנחנו כאן כמו ההוא ששר.. ``אני תפקידי לנגב לך את הדמעות``.. ..
 
למעלה