שלום רב, הקבצים ישמרו במידה ועבדת באאוטלוק במצב Cached Exchange, כלומר המיילים נשמרים על המחשב באופן מקומי דרך קובץ שמסתנכרן מול הענן הנקרא קובץ OST.
ניתן לבדוק האם אתה עובד במצב זה בשתי דרכים:
1. אאוטלוק> קובץ> הגדרות חשבון> שם חשבון והגדרות סינכרון ואז לוודא שמסומן V ליד "השתמש במצב Cached Exchange", במידה ומסומן, המיילים יישמרו כמו שהם.
2. לגשת לנתיב הבא- C:\Users\X\AppData\Local\Microsoft\Outlook (צריך להחליף את ה-X בשם היוזר המחובר למחשב ושם תוכל לראות קובץ OST ששמו הוא בעצם כתובת המייל שלך.)
בברכה,
טי. או. אמ לשרותך בע"מ
tom-comp.com