התפתחות שפה

הייבי

New member
התפתחות שפה

הקטן בן 9.5 חודשים משמיע קולות והבהרות אבל לא שום דבר שאפשר לייחס כמילה. אני יודעת שאסור להשוות אבל הגדול בגילו כבר קשקש בלי סוף והוא רוב הזמן שותק. הוא כן מבין הוראות כמו "אסור" ו"אני לא מרשה" שבתגובה אליהם זוחל יותר מהר למקום האסור או כשמבקשים ממנו לתת הוא לרוב נותן את היד
 
כפי שכתבת בעצמך- כל ילד והקצב שלו ואין ממש מה להשוות

בגיל 9 וחצי חודשים עדיין לא אמורים לדבר. כן אומרים הברות וצלילים אבל לא ממש מילים, למעט "אמא" ו"אבא" וגם זה לא בהכרח. עד גיל שנה פלוס ממש אין מה לדאוג בעניין.
 

הייבי

New member
תודה

כרגיל רק התחלתי קצת לדאוג והתחיל להסתכל על החצי ולצעוק "בה בה בה" אז אנחנו בכיוון הנכון. זה קשב לא להשוות במיוחד שהבכור היה מאוד וורבלי. לקיצון השני. וכאשר בצד של בעלי האחיינים שלו סבלו מעיכוב שפתי קל אז אני כל הזמן אקסטרא מודאגת...
 
למעלה