התפתחות התודעה - הדרך הרביעית

מהי הדרך הרביעית?

ובבקשה ספרי קצת על עצמך ועל הקשר שלך לקבוצה שמתארגנת... ואם יש קשר ישיר שאת מודעת לו בין "הדרך הרביעית" לבין "ארבע ההסכמות", נשמח לשמוע גם על זה. אגב, מיהו עודד? המדריך של הקבוצה החדשה?
 
הדרך הרביעית

אינה יכולה להיות מוסברת מעל דפי פורום. וכל מילה שאומר כאן תהיה על יד האמת. הדרך הרביעית עוסקת באמת ולא במה שעל ידה. זה כמו שאי אפשר להסביר לעיוור מלידה מה ההבדל בין צבע אדום לירוק. אני לא מכירה את נושא ארבע ההסכמות. כתבתי כאן את ההודעה כדי לפתוח דלת, אם יש כאן מי שירצה לעבור דרכה. מקווה שזה בסדר (מי שמעוניין להגיע למפגש הכרות- מוזמן ליצור קשר בטל')
 

העוזרת

New member
יש ספר ענקי בשם "הדרך הרביעית."

עם המון המון עמודים. אפילו קראתי אותו. ניסיתי, זאת אומרת. מוסבר שם מהי הדרך הרביעית. האם יש קשר בין הספר לבין הקבוצה? חוצמזה אם את מוכנה להגיד אז אני אשמח גם לשמוע למה לא ענית לשאר השאלות שמיכל שאלה אותך?
 

העוזרת

New member
טוב.

חלק מהשאלות לא היו קשורות לנושא אלא לקבוצה אבל אני מבינה שאת פשוט לא רוצה לדבר על זה (כולל מי המורה ושאר פרטים טכניים). תודה בכל אופן.
 
התפתחות התודעה - הדרך הרביעית

מתארגנת קבוצת עבודה של הדרך הרביעית כפי שהועברה ע"י גורדייף ותלמידו פ.ד. אוספנסקי. הדרך הרביעית היא דרך להתפתחותו ההרמונית של האדם. לא נדרשים רקע וניסיון קודמים. לעומת זאת נדרשים רצון ונכונות לחקירה ולימוד עצמי. הקבוצה נועדה לאנשים שמרגישים שהחיים כפי שאנחנו מכירים אותם, לא קיימו את הבטחתם. ספרות רלוונטית- "החיפוש אחר המופלא" של פ.ד. אוספנסקי. המעוניינים לקבל מידע נוסף- צרו קשר עם עודד בטלפון- 052-5454380 הבהרות ינתנו בטלפון בלבד ולא על גבי הפורום. תודה
 
למעלה