התפקדות שנה חדשה

genz

New member
טאב גירל ולמון פארטי כבר ישנים

עדיין לא יצא לי לראות את 2G1C. ויש גם דברים יותר גרועים מזה.
 

genz

New member
באתי לתת לך לינק לוידאו ל-Goddessmine

אבל כבר הורידו את זה.
 

TMWSTW

New member
אז... בגלל עוגמת הנפש שנגרמה לי,

לא תרצה לתת לי קישור?
 

genz

New member
חחחחחחחחחחחחחח לא

אבל הנה הכוונה: חפשי בגוגל Lamprey Fingers, זה היה פעם אתר ששם תמונות כאלה. אם זה לא מוצא, חפשי despair.com
 

TMWSTW

New member
בdespair.com לא מצאתי כלום,

לא מבינה מה אני בכלל אמורה למצוא שם.. וזה
אחד הדברים הדוחים, למה הפנת אותי לLamprey Fingers מה הקשר?
ותודה וכאלה
 

TMWSTW

New member
אוקי, הבנתי מה אני אמורה למצוא בdespair

(פשוט בהתחלה זה נראה כמו אתר עם תמונות יפות). אבל אין שם את השטויות האלה
, וכמו הדארת'ויידר, והזה למעלה עם הניגר..
 

TMWSTW

New member
אה וגם צאיך לשלם שם כסף ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

עזור לי
 

M e n s R e a

New member
Moi

שם (אפשר גם בדוי): קדמי גיל (אפשר גם בדוי): כן, בגיל שלי מתחילים כבר לבדות אותו...25 10 השירים שעשו לי את השנה הקודמת*: מה אני אפרט עכשיו? כמה של מגהדת' (מהחדש), כמה של לדזפ, וגם ה-White Stripes הביאו יציאה לא רעה בכלל, Foo Fighters גם עם אלבום חדש 10 האלבומים שעשו לי את השנה הקודמת*: כבר אמרתי התמונה שהכי אהבתי השנה (צרפו): כמה שמעתי השנה מטאליקה מ-1 עד 10: 5, ומקווה שהאלבום החדש שאמור לצאת השנה יהיה יותר טוב מקודמו האירוע שהכי נהנתי בו בשנה הקודמת: חו"ל, עם הלהקה
 

זונע

New member
גם אני מגיב

שם (אפשר גם בדוי): אורי גיל (אפשר גם בדוי): 16.5 10 השירים שעשו לי את השנה הקודמת*: פשוט נעשה את זה ככה... הEP של עבד כל דומסדיי מאשין+רייז אוף דה טיירנט של ארץ' אנמי כל דאון לואו של בצפר והרבה אנתמה 10 האלבומים שעשו לי את השנה הקודמת*: Arch Enemy-Wages of sin Arch Enemy-Doomsday Machine Arch Enemy-Rise of the Tyrant Dark Tranquillity-Fiction Betzefer-Down Low Anathema-Judgment Nevermore-This Godless Endeavor Trivium-Ascendancy Tenacious D-The Pick of Destiny Opeth-Blackwater Park התמונה שהכי אהבתי השנה (צרפו): מצורפת כמה שמעתי השנה מטאליקה מ-1 עד 10: 4 האירוע שהכי נהנתי בו בשנה הקודמת: עברתי תיאוריה אתמול...אה זה כבר 2008. אז לא נהניתי בשנה הקודמת.
 

NYMets Man

New member
זיקים ונהנים !

שם: שניר גיל: 18.5 שירים: Alphaville – Sounds Like a Melody Sanctuary – Future Tense Duran Duran – Ordinary World Kansas – Carry on Wayward Son Dream Theater – Forsaken Savatage – Summer's Rain Queen - Spread Your Wings Queen – Tenement Funster Queen – Who Wants to Live Forever Marillion – Blind Curve אלבומים: Queen – Sheer Heart Attack Fall Out Boy – Infinity On High Trivium – The Crusade Nevermore – Dead Heart In A Dead World Marillion – Misplaced Childhood The Cranberries – Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We? Savatage – Gutter Ballet Testament – The New Order Sanctuary – Into the Mirror Black Dream Theater - Systematic Chaos התמונה של השנה (או זאת שסיכמה את השנה)
 
למעלה