התפקדות חודש אב? יש מצב ?

איף

New member
התפקדות חודש אב? יש מצב ?

(אפילו חרוז) שם: גיל : עיר מגורים: שיר השבוע שלכם (של מאיר) : שיר השבוע שלכם (לא של מאיר) : מנגנים על כלי נגינה כלשהו ? הופעה שאתם ממליצים עליה : סרט שאתם ממליצים עליו : ראיתם את משחקי המונדיאל בחודש האחרון ? תוכניות לקיץ : משהו שאתם רוצים לקנות לעצמכם כבר הרבה זמן ולא יוצא : מסר לאומה:
 

חמדמדת1

New member
יש מצב לגמרי !

אבל בשעה יותר מאוחרת היום.. ממהרים לעבודה עכשיו..
 
התפקדות

שם : מיכל גבריאל גיל: 37 שיר השבוע של מאיר : ברחוב הזה שיר השבוע לא של מאיר: מחר של אביב גפן מנגנת על העצבים של בעלי הופעה : אדומי השפתות של רע מוכיח וברי סחרוף וכמובן כל הופעה של מאיר בנאי סרט : לא רואה סרטים ( אבל ראיתי נרנייה עם הילדים ב - dvd והוא ממש נחמד ) מונדיאל : לא מתחברת תוכניות לקיץ : לעבור אותו בשלום ( שלא נגיע לבית חולים עם הילד ההיפראקטיבי שלי) לקנות : שולחן ב - ikea שהרבה זמן כבר לא במלאי מסר לאומה : תשמרו על הבריאות ותפנו לעצמיכם זמן של כייף ומנוחה - הגוף והנשמה צריכים את זה טאי צי למשל זה נחמד !
 

הדסי 26

New member
מתאים

בס"ד שם: הדס גיל :28 עיר מגורים: ירושלים שיר השבוע שלכם (של מאיר) : "את שומעת" - שאגב, "אני שומעת" רק בראש כי אני מנסה לא לשמוע מוסיקה... שיר השבוע שלכם (לא של מאיר) : הגוף יש לו סוף... והנשמה אין לה סוף... אין לה סוף... מנגנים על כלי נגינה כלשהו ? גיטרה , ברמה של AM DM בים עם החברות... הופעה שאתם ממליצים עליה : חוץ ממאיר?- יש עוד כמה, אתי אנקרי למשל, עמיר בניון, אביתר במצדה זה גם משהו (לא רק במצדה)... לאה שבת... שולי רנד גם מצחיק וגם מחזק... אהוד בנאי זה כמו מסיבת ריקודים מטורפת, תלוי מה מתאים באותה התקופה.. ארז לב ארי... (יש מישהו ששכחתי ?:) סרט שאתם ממליצים עליו : וואו... לא יודעת... ראיתם את משחקי המונדיאל בחודש האחרון ? לא, אבל אני יודעת שאתמול היה הגמר.. זה נקרא? תוכניות לקיץ : לטייל במלא מקומות ולהיות במלא הופעות משהו שאתם רוצים לקנות לעצמכם כבר הרבה זמן ולא יוצא : פלפון שה SEND מגיב כשאני לוחצת עליו.... מסר לאומה: בית מקדש זה אפשרי ברגע שתהיה אהבת חינם , אמן בקרוב.
 

איף

New member
פלאפון עם SEND שמגיב ?../images/Emo12.gif

תשמעי, נשמע ממש כמו סטארט אפ
 

חמדמדת1

New member
שכחת את סיני תור , המדרגות, עלמא

ודניאל זמיר.. אין ספק שאביתר בנאי מדהים וגם ארז לב ארי.. אהבת חינם ?? הלוואי !! אני קונה עכשיו ( ומאחלת לך במקביל פלאפון עם send איזה מתיש זה יכול להיות כשאת כותבת שעה ובסוף זה לא נשלח..) שבת מצויינת !
 

הדסי 26

New member
ממממ....

בס"ד חמדמדממדמדמדת!! אז ככה - לא הייתי בהופעות הללו.. את מאמינה? - אבל ב"ה יש בקרוב (עוד שבוע) את הנישתא הזה שמשלים לפחות את חלקם ואז נראה אם הם כמו שכולם מספרים !! תודה על ההזדהות בקשר ל - SEND :) היתה שבת מרתקת, הייתי סכודה שלישית ברובע היהודי ממממ.... שנזכה בקרוב לגאולה שלמה :) את באה לחדא כנישתא?
 

איף

New member
מצטערת שאני מגיבה להתפקדות רק עכשיו

יש לי שבוע פשוט ק-ש-ה ממלא בחינות. אבל הכל לטובה!
שם: יסמין
גיל : 27
עיר מגורים: קרית אונו
שיר השבוע שלכם (של מאיר) : דומינו
שיר השבוע שלכם (לא של מאיר) : דודו טסה - איזה יום
מנגנים על כלי נגינה כלשהו ? גיטרה
הופעה שאתם ממליצים עליה : מאיר בנאי, מכירים ?
סרט שאתם ממליצים עליו : מזמן לא ראיתי סרט האמת.
ראיתם את משחקי המונדיאל בחודש האחרון ? מידי פעם הצצתי כדי לראות למה כולם צועקים.
תוכניות לקיץ : יש הרבה, אפרט בהמשך
משהו שאתם רוצים לקנות לעצמכם כבר הרבה זמן ולא יוצא : מזגן קטן שאפשר לקחת איתי בתיק
מסר לאומה: שגרה זה לא בהכרח רע.
 

ms pizza

New member
ממש באיחור אבל עדיף מאוחר מאשר...

שם:יסכה גיל:29 וקצת יותר מחצי..טוב הרבה יותר אבל עוד לא 30.. עיר:רחובות שיר ( של מאיר ולא שלו)- האמת שאני לא שומעת מוסיקה עכשיו אבל אני מתגעגעת ללך אלי, וליפה נוף של אתי אנקרי. חזרה למקורות כזה.. מנגנים : כמה תוים על סקסופון ( אני יודעת לנגן את כוכב קטן..) ומעט מעט מעט על גיטרה הופעה - נשמע הכי מגניב ההופעה בחדא כנישתא- סיני תור בבוקר, המדרגות,מאיר ושולי רנד וגבסו אה גם ארז לב ארי בערב.. מה יכול להיות יותר טוב ?? מונדיאל: כן !!! בצעירותי ( יענו בימי התיכון העליזים) צפיתי בכל המשחקים ..) עכשיו צפיתי במשחקים נבחרים.. התבאסתי בשביל הולנד..אבל היי אליפות אירופה יש עוד שנתיים , הכל פתוח! מסר לאומה : רביולי בטטה זה פשוט יצירה מטורפת. שבת מעולה !!
 

ms pizza

New member
אל תדאגי , הסעודה שאחרי הצום כללה...

רק פיצות !! היה מעולה , פיצה home made שחבל על הזמן
 

איף

New member
רביולי בטטה זה מעולה

אבל מטריד אותי שבמסעדות תמיד מגיעה מנה קטנה כזו. סביר להניח שזה משביע בסופו של דבר, אבל זה נראה לי תמיד מעט אז אני לא מזמינה. מסקנה: עדיף להכין בבית
 

Growler

New member
התפקדות לרגל ט"ו באב

שם: דויד גיל: 27 עיר מגורים: גני יהודה שיר השבוע שלכם (של מאיר): את אחת יחידה שיר השבוע שלכם (לא של מאיר): לולה - דודו טסה מנגנים על כלי נגינה כלשהו? תלוי למה את קוראת לנגן... או שאולי תלוי בעצם למה את קוראת מוזיקה
הופעה שאתם ממליצים עליה: הייתי בהופעה האחרונה של דודו טסה בזאפה - הרצליה וזה היה פשוט מעולה סרט שאתם ממליצים עליו: ביום חמישי אני הולך לראות "ההתחלה". נראה כבר אם אני אמליץ עליו
ראיתם את משחקי המונדיאל בחודש האחרון? רק את ארגנטינה, וגם אז לא ראיתי אותם שלמים. תוכניות לקיץ: לא יודע מה בקיץ, אבל בספטמבר אני טס לארגנטינה משהו שאתם רוצים לקנות לעצמכם כבר הרבה זמן ולא יוצא: מה? את באמת רוצה שאני אתחיל לפרט??? מסר לאומה: שים ידך על תנור חם למשך דקה וזה יראה לך כשעה. שב ליד אישה יפה שעה וזה יראה לך כדקה. זו יחסות.
 
למעלה