בדיוק בגלל הוודוו הזה..
חשוב להבין שיש מדדים לאיכות (אבסולוטית) של ציוד לשיחזור קול (SOUND REPRODUCTION) ששונים מהותית ממדדים לטיב של, נניח, מגבר לגיטרה. בשחזור קול מדובר על נאמנות הצליל למקור ומודדים רעש (SNR), עיוות הרמוני כולל (THD) ורעש פאזה. מתוך השלושה, THD הוא כפי הנראה החשוב ביותר והוא מדבר על סה"כ ההרמוניות שנוצרו לעומת הצליל המקורי. בציוד איכותי, ה- THD נמדד בחלקי אחוז ספורים. גם בציוד טרנזיסטורי וגם בציוד מנורתי. לכן אין "הרמוניות זוגיות ואי זוגיות" דומיננטיות בצליל הסופי. המטרה המוצהרת היא לשחזר את הצליל כאילו האוזן מצויה במקום בו הוצב המיקרופון באולם בו בוצעה ההקלטה המקורית.
ואגב - לא אמרתי שהם נשמעים זהים - אמרתי שאין הבדלים גדולים. יש מי שמוכן לשלם על 1% הבדל ויש מי שלא.