התמודדות ראשונה של חברי המועצה הנבחרת לא!!!

Master Stav

New member
ניהלתי פורום שהינו פורום ישובי כולל פוליטיקה

וב25 לחודש הוצאתי הודעה לפני הבחירות שהחל מ22:00 אני לא אתיר ריקוד על הדם של איש אזהרה אחרונה
 

ofer1niv

New member
so ?

או של האיש או של איש אבל לא הדם של איש כי לא ברור של מי הכוונה של מיקי אני מבין? אף אחד לא רוקד על דם של אף אחד ידידי הכול במסגרת ההבנה שהאיש שאינך נוקב בשמו ולדעתי זה מיקי הפסיד בבחירות עובדה אף אחד חלילה לא רוקד על דם , ולדעתי הוא עשה טעות שעלתה לתושבי צורן באיבוד איש בהחלט איכפתי וכריזמטי מהמערכת וחבל , אבל הוא גרם לכך בעצמו וזה לא ריקוד על דם חס וחלילה אלה הצגת העובדות לצערי , וכמו שאתה תותע אז דווקא הצעתי לגולברי כן לשלבו במערכת ולו בכדי לומר לצורן הנה אני מוכן ללחוץ כול יד שתביא מזור לישוב שלנו , אז מה תגיד על זה ריקוד על דם חלילה וחס? אל תיפגע ותפסיק להיות מיליטנטי וגם הפורום יעלה דרגה ויספק חומר טוב לכול התושבים ויכוח טוב מעולם לא הזיק לאף אחד.
 
התמודדות ראשונה של חברי המועצה הנבחרת לא!!!

לא לסגן בשכר!!! הוכיח לנו ראש המועצה כמה גדול הוא בקדנצייה הקודמת ואיך ניתן לתפעל ישוב ללא סגן בשכר ויתירה מכך... כיצד 9 חברי מועצה לא נספרים על ידיו. יש הזדמנות פז לסיעות: יחד בתנופה, אופק, ולסיעתו של מנדי ( יסלח לי כי שכחתי את שם הסיעה)יחד הם מונים 6 חברים ובכך לחסום כל אפשרות לביזבוז של מיליוני שקלים במשך הקדנצייה אשר ניתן לתעל אותם לפרוייקטים חשובים, כמו חינוך למשל, תחבורה, איכות סביבה ועוד'. בוא ננסה יחד להבין כמה שעות הוראה ניתן בכסף הזה להוסיף לילדינו? כמה חיי אדם ניתן להציל בעזרת הכסף שיחסך? ואיך כמובן אנו יכולים לשפר את איכות החיים שלנו בעזרת מילוני השקלים שיתועלו לאותם פרוייקטים חשובים יותר מאותו סגן בשכר. אל יחשוב ראש המועצה שנעשה לו "פוץ" כדוגמת החברים בקדנצייה הקודמת. יבואו הסיעות לישיבה הראשונה ביד חפצה ולב רחב, יביעו את דעתם מדוע חשוב יותר להרחיב בית כנסת כזה או אחר, או את אותם דוגמאות שמניתי לטובת תושבי הישוב המאוחד. בבקשה חברים.... להרים הכפפה, כי המינויים כבר בדרך, מחר יהיה מאוחר מידי.
 
לא לסגן בשכר,

דוגמאות בבקשה...... ניתן למנות 2 חברים, שניהם מצורן אורית זוארץ ומיקי אקרמן אשר רק בתואר של סגן בהתנדבות תרמו רבות לישוב המאוחד, כך שעל יומרו לי החברים שלא ניתן. רוצים להשפיע, לתרום , לשנות , קחו סגן בתואר וקדימה לעבודה .
 

ofer1niv

New member
סגן בשכר

ברור שהגיע העת לסגן במישרה מלאה במועצה הרי הבעייה הגדולה שהכול חייב להיתנקז לראש המועצה בגלל שהסגן אינו יכול לעסוק בכלל בעיניניי המועצה בגלל קוצר זמן תקציב ולישכה מסודרת . אז הגיע הזמן לעלות דרגה בהבנה של היישוב הכסף רובו בכלל ממומן ממשרד הפנים כמו ראש מועצה , אל תפחד מקידמה והליכה להטבה בשרותי המועצה אפשר להמשיך לחיות כמו חלוצים אבל זה לא בדיוק משרת אותנו כאן חסרה כתובת רצינית שם. ואל תמדוד חיי אדם בכסף הזה כי אם לא יהיה סגן אף אחד גם לא יתן לך את התמורה בכלל לניהול דברים אחרים כנראה? אז לדעתי אתה לא יודע משהו אתה ממשיך לדרןך במקום אולי?
 

sadan4f

New member
משרד הפנים לא מממן שום משרה ישירות

כדאי גם לדעת את העובדות. משרד הפנים נותן תקציב היורד משנה לשנה בלי קשר למשרות. יותר מזה גם הפנסיות משולמות על ידי המועצה ומתקציבה. מעניין גם לדעת איך בשנת 2008 היו חסרים מיליון וחצי ועכשיו יהיו חצי מיליון לסגן. לסתיו מנכל טוב עם מנהלי מחלקות שיודעים מה הם צריכים לעשות ומגובים על ידי ראש המועצה יכולים לבצע את המשימות שמוטלות על המועצה אין שום צורך בסגן בשכר מדובר על תקציב של חצי מיליון לשנה ושניים וחצי מיליון לחמש שנים תחשוב מה אפשר לעשות בתקציבים כאלו.
 

Master Stav

New member
מסכים איתך ....ואם זאת

נוכח ההכרות עם הדמויות המרכזיות .... אני מוצא את עצמי מבקש סגן בשכר למרות העלות הכספית ויודע שניתן למצוא דרכים לממן את שכרו מתוך ניהול תקציבים נכון שלא נדבר על חיסכון בעלויות שאותן פירטתי בעבר בשירשור זה .... כרגע יש לנו את יוסי ברק ....אתה רוצה לומר לי שהוא עושה את עבודתו נאמנה ? הלא בדבר קטן כמו פרסום פרוטוקולי המועצה הוא כשל עד שלא קיבל ממני מכתב ובו דרישה על פי חוק חופש המידע .... ואני כבר לא מלין על שאירע בכות תקופת הבחירות ( עצימות העינים וכדומה ) סגן בשכר לישוב המתפתח כנראה שהינו כורח המציאות וככזה ...לפחות בואו ננסה לראות שאותו ניבחר מציבור מקבל את מלוא הכוח לעשות עבור היישוב כפי שהיה רוצה לעשות לביתו .
 

sadan4f

New member
יוסי ברק יוצא לפי מה שידוע לי לפנסיה

ולמרות שהוא אחד האנשים הטובים במערכת והניסיון והידע שלו תרמו רבות הוא לא היה בעל אוריינטציה ניהולית. מסיבות שונות שלא כאן המקום לפרטן.אני מקווה שמי שימונה למנכ"ל יקדם את יכולות הביצוע של המועצה שבהן היא לוקה. מעבר לכך לדעתי אתה לא מבין את הסד התקציבי שהמועצה נתונה בו גם ללא שכר לסגן עדיין היו חסרים למועצה מיליון ש"ח וכל הפתרונות שאתה מציע לא מדגדגים את החוסר הזה
 

Master Stav

New member
אז בו והאר את עיני ועיני כולנו ....

בדיוק שלם כך נועד הדיון הזה .....
 

sadan4f

New member
אני מרגיש שאני חוזר על עצמי אבל

אם בשנת 2008 היו חסרים מיליון וחצי ש"ח הוסף חצי מיליון שכר סגן ותגיע לשני מיליון חוסר. ומכיון שבמצב הכלכלי הצפוי לא נראה שהממשלה תגדיל את תקציב הרשויות ( וזה הגדרה עדינה) צריך לחשוב איפה חוסכים אם רוצים לשפר שרותים . אני בכלל לא נכנס לתרומה האפשרית של סגן בשכר. לדעתי המערכת כפי שהיא מבחינת מנהלים ובעלי תפקידים לא זקוקה לתוספת כוח אדם דוקא , אלא למנכ"ל וראש מועצה שמגדירים מטרות ,יעדים , תכניות עבודה ומפקחים על הביצוע בסך הכל זאת מערכת לא מאד מסובכת אם מנהלים בצורה שיטתית.
 

Master Stav

New member
ברשותך איש יקר ...בוא נפרוט את זה לפרוטות

1. מהי משכורתו של ס. ראש מועצה ? 2. מי קובע את גובה המשכורת ? 3. מהי משכורתו של מנכ"ל ומהם הקרטריונים לתפקיד שכזה ? 4. האם בגין גדילתו של הישוב שלנו אין מקום לבעל תפיקד שכול עיתותיו מוקדשות למועצה ולא חלות עליו טרדות פרנסה ? 5. חוסר של מליון וצי ש"ח ואפילו של 2 מליון ש"חל כאמור ניתן למצוא ולתקצבס מתוך הקיים בניהול נכון ....האם לא כך ?
 

yonib1231

New member
משרד הפנים לא מממן שום משרה

אם משרד הפנים היה מממן את משרת ראש המועצה והסגן אזי הסעיפים הדנים במשכורותיהם לא היו מופיעים בספר התקציב של המועצה, אולם קיים סעיף ברור של משכורת ראש מועצה וסגנו בכל ספרי התקציב שהוצגו למועצה.
 

Master Stav

New member
בעד סגן בשכר

כתבתי כבר בעבר ואני כותב שוב סגן בשכר יהיה אדם אליו צריכות להתנקז משימות ומטלות אותן מילא ( יותר או פחות ) ראש המוצעה סגן בשכר הינו אדם שכול עיתותיו ומעייניו אמורים להיות לטובת היישוב בדיוק כמו ראש המועצה וככזה ....מין הראוי לשלם לו על זמנו ועל מעשיו, כן אני יודע שמיקי אקרמן היה סגן בהתנדבות ובהחלט תרומתו לישוב ניכרת אבל כמה אנשים כמוהו יש ? כמה אנשים מוכנים לכזו מסירות והתמסרות אני בעד אדם שיקבל את משכורתו ( על הגובה והתנאים ניתן לדון ) מהמועצה והיה כתובת רלוונטית לניהול המועצה יחד עם מנכ"ל מקצועי וראש מועצה שאולי ישכיל לנווט טוב יורת ב5 השנים הבאות את המועצה מאלו שעברו להן .
 

ע ארד

New member
הערכה נמדדת גם בכסף

יש חוקים וישנן נורמות ואין סיבה שלא יהיה לפחות סגן אחד בשכר. אמנם חברי המועצה הינם נבחרי ציבור אבל זה לא אומר שהם צריכים להיות עסוקים כל היום בפרנסת משפחתם ולהקדיש פחות זמן ליישוב. אשמח באם תוקמנה ועדות שונות שבהן יהיו חברים תושבים שביחד עם חברי המועצה יפעלו למען קידום היישוב בכל תחום אפשרי. ישנן מגוון אפשרויות לשפר את מצבה הכלכלי של המועצה-לא צריך להינעל על משכורתו של סגן ראש המועצה. אם אנחנו מצפים שסגן ראש המועצה ישקיע ככל שיתאפשר לו למעננו -אנחנו צריכים לוודא שהתגמול יהיה בהתאם.
 
הצביעות כאן חוגגת!

לפני שהבחירות לראשות המועצה הוכרעו (בסה"כ 214 קולות, אבל בדמוקרטיה גם קול אחד קובע), היו כאן המון הודעות בזכותו של אבי קולמן שהבטיח לתת את הסגנות בשכר לסיעת יחד בתנופה. פתאום, כאשר גולברי הוא ראש המועצה הנבחר, וברור לכולם שהסגנות תלך למישהו אחר (כפי הנראה לש"ס), קופצים כאן אנשים עם הצעה מדהימה: אולי נבטל את משרת הסגן בשכר?, אפשר לחסוך ככה הרבה כסף מתקציב המועצה... אז אני אומר לכם "טלו קורה מבין עיניכם"! העובדה שהסגן לא יהיה מצורן, לא מחייבת ביטול משרת הסגן, גם אם זה לצנינים בעיניכם. היישוב היקר שלנו, קדימה צורן, גדול מספיק בכדי לחייב משרת סגן בשכר. האזרח קו"צ
 

Master Stav

New member
מסיכם עם חלק מהודעתך

לטעמי דרוש סגן בשכר ואין קשר באם יהיה מצורן ו/או מקדימה אבל שים לב מי היו האנשים שמעוניינים לחסוך בהוצאות ומאיזה סיבות לא כולם ....עוסקים בחשבונאות פוליטית חלקם הגדול אמר את הדברים עוד קודם לאכן ובריש גלי לדוגמא ידידי מר ראובן סדן ויש עוד ....כך שלבוא ולהכליל את כולם ובמיוחד את כול אנשי צורן גובל בסוג מסויים של נקרא לזה הללה מטופשת וזה הכי עדיין שמצאתי בלקסיקון לנושא דנן .
 
ראשית, אני שמח שאתה מסכים שצריך סגן בשכר

שנית, הראה לי בבקשה היכן בדיוק הכללתי את כל תושבי צורן? או אפילו את כל הכותבים בפורום? טענתי היא רק כלפי אלה שכל עוד היתה אפשרות שקולמן ייבחר וימנה סגן בשכר מצורןף הכל היה בסדר עבורם, משנהפכה הקערה על פיה, הם התחילו להתלונן ולהציע הצעות לביטול משרת הסגן.
 

Master Stav

New member
סמנתיקה ....

ברגע שאתה כותב אלו שתמכו בקולמן והייתה אפשרות אתה מכליל אגב ...אנשים זכאים לשנות את דעתם הלא כן ?
 
שלום לאזרח קו"צ

ידוע לך שאין קורולציה בין תקופת בחירות ליום שאחרי. בתקופת בחירות מבצעים מחירות חיסול , מה לא מבטיחים ולכולם... על מנת לזכות בפתק המיוחל. יום לאחר הבחירות, כ ו ל ם... צונחים לקרקע הבוצית הניקראת קדימה צורן ונותנים מן הידע הנימצא ברשותם, וחלק מן הידע הינו הניסיון שצבר ראש המועצה הניבחר במשך הקדנציה הקודמת בה הוכיח לכולנו כיצד ניתן להסתדר ללא סגן בשכר שזה ... מה זה קטן עליו,ואף להסתדר ללא 9 חברי מועצה שגם שם הוא לא ספר אף חבר מועצה. ליטול את הקורה ידידי אני מוכן מבין עיני אך דע גם לבקש זאת מראש המועצה .
 
למעלה