תאמין לי כמה צדיקים יש פה...../images/Emo12.gif
ואיזו מסירות נפש: יש כאלו שגולשים באינטרנט קפה (יקר רצח!) יש כאלו שגולשים מהעבודה (סכנת היתפסות!) יש כאלו שגולשים בסתר (מאימת המשפחה) יש כאלו שגולשים באינטרנט לא-מהיר (מורט עצבים!) ויש אפילו כאלו שגולשים בפלאפון (יקר, מעצבן, מרתיח!!!!!!!!) אז עכשיו תגיד לי, לא מגיע פה לכמה אנשים איזה רבע עולם הבא? או לפחות איזה פרס הצטינות? <מיכלי טופחת לכולם על השכם>
ואיזו מסירות נפש: יש כאלו שגולשים באינטרנט קפה (יקר רצח!) יש כאלו שגולשים מהעבודה (סכנת היתפסות!) יש כאלו שגולשים בסתר (מאימת המשפחה) יש כאלו שגולשים באינטרנט לא-מהיר (מורט עצבים!) ויש אפילו כאלו שגולשים בפלאפון (יקר, מעצבן, מרתיח!!!!!!!!) אז עכשיו תגיד לי, לא מגיע פה לכמה אנשים איזה רבע עולם הבא? או לפחות איזה פרס הצטינות? <מיכלי טופחת לכולם על השכם>