התכנית "מת להיות"

רהב2

New member
התכנית "מת להיות"

שלום לכולם, לכל מי שחושבים שהם חקיינים מעולים של הדורבנים, או של כל זמר אחר לצורך העניין, ומעוניין להשתתף בתכנית "מת להיות" בהנחיית דידי הררי בערוץ המוזיקה: בימים אלה נערכים אודישנים לתכנית. כל המעוניין מוזמן ליצור קשר בכתובת המייל [email protected] או בטלפון 052-8206075 בהצלחה צוות "מת להיות"
 

DanaDuck

New member
איזה קטע

אנשים מהבית ספר שלי למשחק היו באודישנים האלה... אגב, למי שראה אתמול ארץ נהדרת- הופעתי שם. ולמי שלא ראה- אני אופיע גם שבוע הבא.
 
למעלה